ویزه ترکیه برای افغان ها

اخذ ویزه ترکیه برای افغان ها از طریق ایران موجب شده تا مردمان این کشور با خیالی آسوده اقدام به مهاجرت کرده و بتوانند به زندگی ایده آل خود در این کشور دست یابند. ویزه ترکیه برای افغان ها از طریق ایران قابل اخذ است و مانعی برای آن وجود ندارد به شرط اینکه از طریق بهترین موسسه مهاجرتی اقدام به دریافت ویزه کنید.

موسسه مهاجرتی براق یکی از بهترین و معتبرترین موسسه ها برای دریافت ویزه ترکیه برای افغان ها به شمار می رود که می توانید به کمک کارشناسان مجرب این موسسه اقدام به اخذ ویزه مورد نیاز خود کنید و دیگر نگران هیچ موضوعی نباشید؛ زیرا مشاوران موسسه براق در کمترین زمان ممکن و با بهترین هزینه اقدام به اخذ ویزه ترکیه برای افغان ها از طریق ایران می کنند.

اگر قصد دریافت ویزه ترکیه را دارید اما با چالش ها و سوالاتی مواجه شده اید بهتر است تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت، ویزه ترکیه را دریافت کنید.

اخذ ویزه ترکیه برای افغان ها از ایران

اگر از اتباع افغان هستید و در کشور ایران زندگی می کنید برای مهاجرت و سفر به کشور ترکیه می توانید اقدام به اخذ ویزه ترکیه از طریق ایران کنید و برای انجام این کار مانعی در مسیرتان نیست و به آسانی می توانید ویزه ترکیه را دریافت کرده و اقدام به مهاجرت به ترکیه کنید.

اتباع کشور افغانستان با طی کردن مراحل دریافت ویزه ترکیه می توانند اقدام به دریافت ویزه مورد نظر خود کنند. اگر از مراحل اخذ ویزه ترکیه آگاه نیستید و تجربه ای هم در این امر ندارید حتما از طریق موسسه براق اقدام کنید تا مشاوران این موسسه راهنمای شما برای رسیدن به ویزه ایده آل تان باشند.

قیمت ویزه ترکیه در ایران

هزینه دریافت ویزه ترکیه یکی از مواردی است که نمی توان برای آن به یک عدد و رقم مشخص اشاره کرد و باید ابتدا با مشاوران موسسه صحبت کنید و از شرایط خودتان به آنها بگویی تا بتوانید بهترین نوع ویزه را دریافت کنید. سپس بعد از اینکه مشاوران از اهداف شما برای مهاجرت آگاه شدند هزینه ویزه ترکیه را اعلام می کنند.

برای مشاوره و صحبت با مشاوران مجرب براق می توانید از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید تا مشاوران ما هزینه های دقیق و به روز را اعلام نمایند.

شرایط ویزه ترکیه برای افغان ها

برای دریافت ویزه ترکیه برای افغان ها شرایط خاصی وجود ندارد و همان شرایط عادی را باید طی کنید. به طور مثال وجود پاسپورت معتبر که حداقل 90 روز اعتبار داشته باشد یکی از مهمترین نکاتی است که باید رعایت کنید.

شرایط اخذ ویزه ترکیه برای افغان ها از طریق ایران هر ساله تغییر می کند که مشاوران براق شرایط جدید را به شما می گویند تا هنگام مهاجرت به ترکیه با مشکل مواجه نشوید.

مراحل دریافت ویزه ترکیه برای افغانها

  • در ابتدا مشخص کنید که به کدام نوع ویزه ترکیه نیاز دارید
  • دو ماه قبل از مهاجرت اقدام به درخواست ویزه کنید
  • به صورت الکترونیکی فرم دریافت ویزه ترکیه را پر کنید
  • مراجعه به سفارت ترکیه
  • ارائه مدارک به صورت کامل به سفارت ترکیه

اسناد لازم برای دریافت ویزه ترکیه برای افغان ها

  • پر کردن فرم درخواست ویزه ترکیه
  • پاسپورت معتبر
  • انگشت نگاری

ارائه مدرکی که نشان دهد در کشور ترکیه جایی برای اسکان دارید

  • تمکن مالی
  • رزرو بلیط رفت و برگشت
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • اخذ بیمه مسافرتی
  • مدارک مربوط به ازدواج
  • رضایتنامه پدر یا مادر برای افراد زیر 18 سال

انواع ویزه ترکیه برای افغانها

برای ورود افغان ها به کشور ترکیه ویزه های مختلفی وجود دارد که آنها می توانند اقدام به دریافت بهترین نوع ویزه با توجه به شرایط خود کنند. در ادامه با انواع ویزه ترکیه برای اتباع افغانستان آشنا می شوید.

ویزه کاری ترکیه برای افغان ها

اگر از اتباع کشور افغانستان هستید و قصد دارید با مهاجرت به ترکیه اقدام به کار در این کشور کنید، باید بدانید که برای مهاجرت کاری به ترکیه باید ویزه کاری ترکیه را دریافت کنید تا اجازه ورود و کار در این کشور را داشته باشید.

برای دریافت ویزه ترکیه، اتباع افغان باید آگاه باشند که این نوع ویزه تنها زمانی اخذ می شود که جاب آفر ترکیه از یک کارفرمای ترکیه ای دریافت کنند تا بتوانند به وسیله این جاب آفر، ویزه کاری ترکیه را دریافت کنند.

ویزه تحصیلی ترکیه برای افغان ها 

ویزه تحصیلی ترکیه نوع دیگری از ویزه های محبوب و پرطرفدار است که توسط افغان ها به سرعت دریافت می شود؛ زیرا ویزه تحصیلی ترکیه اخذ آن آسان تر است و دانش آموزان و دانشجویان بدون کمترین هزینه می توانند در این کشور اقدام به اخذ مدرک معتبر کنند.

اگر از اتباع افغان هستید و می خواهید با مهاجرت به ترکیه اقدام به تحصیل در این کشور کنید بهتر است در اسرع وقت ویزه تحصیلی ترکیه را دریافت کنید تا مجوز ورود به این کشور را در اختیار داشته باشید. پس از تحصیل در کشور ترکیه می توانید به دنبال یک شغل مناسب باشید و در این کشور مشغول به کار ایده آل خود باشید.

ویزه توریستی ترکیه برای افغان ها

نوع دیگری از ویزه ترکیه که برای اتباع افغان صادر می شود ویزه توریستی ترکیه است که برای سفر و گردش ظرف مدت 90 روز برای اتباع افغان صادر می شود، پس از گذشت این مدت افراد باید به کشور خود بازگردند.

اگر قصد دریافت ویزه توریستی ترکیه را دارید باید آگاه باشید که تاریخ انقضای پاسپورت شما خیلی نزدیک نیست چنانچه تاریخ اعتبار پاسپورت شما رو به اتمام باشد باید اقدام به تمدید آن کنید. 

ویزه درمانی ترکیه برای افغان ها

ویزه درمان ترکیه برای افغان که از ایران قابل اخذ است بسیار پرطرفدار است؛ زیرا افغان ها می توانند کارهای درمانی و پزشکی خود را با خیالی آسوده در کشور ترکیه انجام دهند. برای اخذ ویزه درمانی ترکیه فقط کافی است که از یکی از بیمارستان های ترکیه نامه پذیرش دریافت کنید.

این نوع ویزه همانطور که از نام آن پیدا است فقط برای برخی افراد خاص صادر می شود. مثلا افرادی که قصد درمان در این کشور را دارند می توانند ویزه ترکیه را دریافت کنند. اخذ ویزه درمانی به صورت الکترونیکی بدون مراجعه حضوری به سفارت ترکیه امکان پذیر است، البته از طریق مراجعه حضوری هم می توانید آن را دریافت کنید.

قیمت ویزه ترکیه چند است؟

اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید بهتر است همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم اقدام کنید تا مشاوران موسسه هزینه های دقیق را با توجه به نوسانات قیمت در اختیارتان قرار دهند تا بتوانید با خیالی آسوده اقدام به مهاجرت کنید.

اخذ ویزه ترکیه برای افغان ها توسط موسسه مهاجرتی براق

موسسه مهاجرتی براق یکی از بهترین و معتبر ترین موسسه ها به شمار می رود که با سابقه درخشان خود در حوزه اخذ ویزه و مهاجرت بهترین انتخاب محسوب می شود. موسسه براق متشکل از کادری مجرب و خبره است که می توانید در کمترین زمان ممکن و با بهترین هزینه ویزه ترکیه را به کمک آنها دریافت کنید.

برای دریافت ویزه ترکیه می توانید همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید یا به صورت ملاقات حضوری با کارشناسان موسسه اقدام به درخواست ویزه کرده و به کشور ترکیه مهاجرت کنید.