مهاجرت به آلمان

تقاضا برای مهاجرت به آلمان سال به سال افزایش یافته است و امروزه نیز از بهترین مقاصد مهاجرتی برای ایرانیان به شمار می رود. با مهاجرت به آلمان شهروند اروپا می شوید و از مزایای زندگی در اروپا بهره مند می شوید.

آلمان به عنوان قطب صنعتی و اقتصادی اروپا بسیار مناسب برای مهاجرت کاری است و به دلیل ارزش بالای پول این کشور تقاضا برای کار در آلمان بسیار زیاد است. البته برای مهاجرت به آلمان باید از مشاوران مجرب کمک بگیرید تا با تضمین آینده شغلی، زندگی مرفه ای برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید.

موسسه مهاجرتی براق با تجربه و تخصصی که در این حوزه دارد آماده ارائه خدمات آنلاین و حضوری به افرادی است که قصد مهاجرت آلمان را دارند. اگر شما هم آلمان را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب کرده اید همین حالا با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید.

مهاجرت به آلمان، قطب صنعتی و اقتصادی اروپا

آلمان کشوری پر جمعیت در اروپاست که امروزه مهاجرت به آلمان به دلیل تقاضای زیاد این کشور به نیروی کار بسیار افزایش یافته است و مقصدی محبوب برای ایرانیان محسوب می شود.

کارمندان و کسانی که در کشور آلمان مشغول به کار هستند حقوق خود را به یورو دریافت می کنند و به دلیل ارزش بالای پول این کشور افراد بخش کثیری از حقوق خود را برای سرمایه گذاری کنار می گذارند که این از مزیت آلمان به شمار می رود.

اگر به زندگی اتباع آلمان نگاهی بیندازید متوجه سطح رفاه زندگی در این کشور می شوید. افرادی که مهاجرت به آلمان را انتخاب می کنند برای خود و خانواده زندگی مرفه ای در کمترین زمان ممکن می سازند.

آلمان از پیشرفته ترین کشورهای اروپاست که سطح آموزش در آن با اختلاف زیادی از دیگر کشور های اروپایی قرار دارد و مدرک دانشگاهی آن از ارزش بالایی برخوردار است.

با مهاجرت به آلمان، شهروند آلمانی دارای بیمه پزشکی می شود و هزینه بیمه به گونه ایست که نصف را فرد و نصف را کارفرما پرداخت می کند و در صورت نیاز درمانی، هزینه ها توسط بیمه پرداخت می شود.

با مهاجرت به آلمان از این مزایا بهره مند شوید

  • خدمات بیمه درمانی
  • سفر آسان به دیگر کشورهای اروپایی
  • سیستم حمل و نقل پیشرفته
  • سیستم آموزشی پیشرفته 
  • رفاه زندگی
  • رعایت حقوق اجتماعی 
  • فرصت شغلی مناسب برای محصلان
  • امکان سرمایه گذاری سودآور

روش های مهاجرت به آلمان

در ادامه این مقاله شما را با روش های مهاجرت آلمان آشنا می کنیم تا با ذهنیت کامل از هر یک، مهاجرت به این کشور زیبا را در پیش بگیرید و تجربه خوبی را کسب نمایید.

موسسه مهاجرتی براق با ارائه خدمات ویژه و راهنمایی های حضوری و آنلاین به مهاجران، این کمک را به افراد می کند تا در کمترین زمان ممکن به اهداف خود از مهاجرت برسند. همین حالا با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید و مهاجرت آسان و بی دردسر را با براق تجربه کنید.

  • مهاجرت به آلمان از طریق کار
  • مهاجرت تحصیلی آلمان
  • مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت از طریق ازدواج به کشور آلمان
  • مهاجرت به آلمان از طریق تولد
  • مهاجرت به آلمان از طریق خود اشتغالی
  • مهاجرت آلمان از طریق پناهندگی

مهاجرت به آلمان از طریق کار

مهاجرت کاری به آلمان از راه های پیشنهادی به مهاجران است که بازده خوبی دارد و آینده افراد از این طریق تضمین شده است. بسیاری از ایرانیان با انتخاب آلمان به عنوان مقصد مهاجرتی خود از مزایای زندگی در اروپا بهره مند شده اند.

جاب آفر یا پیشنهاد کاری یک راه خوبی برای مهاجرت کاری آلمان است به این صورت که افراد باید رزومه کاری خود را برای یک کمپانی بفرستند تا کارفرما آن را بررسی کند. در صورت تایید کارفرما می تواند دعوتنامه برای متقاضی بفرستد.

کشور آلمان قطب اقتصادی و صنعتی اروپاست که به نیروی کار بسیار نیازمند است و در سال های اخیر این نیازمندی افزایش یافته است بنابراین فرصت خوبی برای ایرانیان است تا از تخصص و حرفه ای که دارند در این کشور استفاده کنند.

مهاجرت به آلمان از طریق کار

مهاجرت تحصیلی آلمان

از دیگر راه های مهاجرت به آلمان که با تضمین آینده شغلی فرد همراه است، مهاجرت تحصیلی است که در سال های اخیر مهاجرت ایرانیان از این طریق به آلمان بسیار افزایش یافته است.

کشور آلمان در زمینه آموزشی بسیار پیشرفته و دارای استاندارد های جهانی است و دارای اساتید برجسته ای است که رغبت افراد را برای تحصیل در این کشور افزایش داده است. 

پس از اخذ مدرک از دانشگاه های آلمان فرصتی به افراد داده می شود تا با توجه به مدرک تحصیلی خود در این کشور مشغول به کار شوند.

مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری نیز امکان پذیر است دولت آلمان از کسانی که در این کشور سرمایه گذاری می کنند استقبال خوبی کرده است.

ثبت شرکت از راه های سرمایه گذاری در آلمان است؛ به این صورت که افراد باید یک طرف تجاری ارائه دهند که از طریق آن بتوان از اتباع آلمان برای کار در شرکت استفاده کرد و به تمکن مالی خوبی رسید.

ثبت شرکت در آلمان راه خوبی برای اخذ اقامت دائم این کشور است و از راه های آسان به شمار می رود به همین خاطر بسیاری از افرادی که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند به سمت این راه برای مهاجرت می روند.

مهاجرت از طریق ازدواج به کشور آلمان

ازدواج با اتباع آلمانی می تواند افراد را به تابعیت آلمان برساند. اگر مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج را انتخاب کرده اید باید مراقب باشید که از ازدواج صوری دوری کنید زیرا مجازات سنگینی را به همراه دارد.

افرادی می توانند مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج را انتخاب کنند که بالای 18 سال دارند و از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند همچنین باید این افراد عاقل و بالغ باشند. اینها تنها شرط مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج است.

اگر ازدواج به صورت قانونی ثبت شود، فرد پس از مدتی تابعیت آلمان را کسب می نماید. 

مهاجرت به آلمان از طریق تولد

برای اخذ تابعیت آلمان برای فرزند یک راه وجود دارد و آن هم این است که پدر یا مادر تابعیت آلمان را داشته باشند تا بتوانند این تابعیت را به فرزند انتقال دهند.

یک سری شرایط خاص نیز وجود دارد که می توان اعطای تابعیت فرزند را از آن راه ها انجام داد. برای مثال اگر فرزندی دارای پدر یا مادری مجهول باشد می تواند تابعیت آلمان را اخذ نماید.

مهاجرت به آلمان از طریق خود اشتغالی

مهاجرت به آلمان از طریق خود اشتغالی برای افرادی مناسب است که دارای هنر و مهارت ورزشی اند تا بتوانند از این راه درآمدزایی کنند.

بسیاری از کارآفرینان مهاجرت به آلمان را از راه خود اشتغالی انتخاب کرده اند البته برای کارآفرینی در این کشور نیاز است که بتوانید از این راه کسب درآمد کنید.

مهاجرت آلمان از طریق پناهندگی

مهاجرت پناهندگی آلمان راهی نادرست برای افراد است و موجب می شود که آینده ای نامعلوم برای خود بسازند به همین خاطر امروزه به افراد پیشنهاد می شود که از این راه برای مهاجرت استفاده نکنند.

کدام راه مهاجرت آلمان را انتخاب کنیم؟

از میان تمام راه های مهاجرتی به آلمان، مهاجرت کاری و مهاجرت تحصیلی بسیار به افراد پیشنهاد می شود چرا که هم هزینه کمتری دارد و هم اخذ تابعیت این کشور از این راه ها آسان تر است.

مهاجرت کاری به آلمان موجب می شود که افراد به تمکن مالی دست یابند و بتوانند هم برای خود و هم برای خانواده تابعیت این کشور را کسب نمایند.

موسسه براق را برای مهاجرت به آلمان انتخاب کنید

موسسه مهاجرتی براق دارا بودن مشاوران مجرب بین المللی بهترین انتخاب برای افرادی است که قصد مهاجرت آسان به کشور آلمان را دارند.

همین حالا با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید تا از آفرهای ویژه براق برای مهاجرت به آلمان آگاه شوید.