مهاجرت به آمریکا

مهاجرت به آمریکا برخلاف گفته خیلی از افراد امری غیر ممکن و سخت نیست فقط کافی است از راه درست آن اقدام کنید تا آینده شغلی خوب و زندگی استانداردی را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید. 

اقتصاد قوی و پایدار، سیستم آموزشی با جدیدترین استانداردهای جهانی، درمان بی دردسر با وجود پزشکان مطرح این کشور و… مهاجرت از طریق روش های مختلف به آمریکا را افزایش داده است.

موسسه مهاجرتی براق در این مقاله شما را با روش های مهاجرتی و بایدها و نباید های آن آشنا می کند شما عزیزان نیز اگر قصد مهاجرت به آمریکا را دارید می توانید با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید و به صورت حضوری یا آنلاین از راهنمایی های مشاوران بین المللی براق برای رسیدن به اهداف خود از مهاجرت استفاده کنید و همچین با خواندن این مقاله دید بهترین برای مهاجرت به آمریکا پیدا خواهید کرد.

ویزای جاب آفر آمریکا با شرایط استثنایی

مهاجرت به آمریکا سرزمین فرصت ها

با مهاجرت آمریکا لذت زندگی ایده آل با امکانات فوق پیشرفته را می چشید و به گفته بسیاری از مشاوران بین المللی اگر راه درست مهاجرت به این کشور را انتخاب کنید به تمامی مزایای زندگی در این کشور دست می یابید.

سیستم آموزشی در آمریکا بالاترین رتبه در جهان را دارد و این به خاطر وجود دانشگاه های بین المللی و اساتید خبره است؛ همانطور که مستحضرید بسیاری از دانشمندان و محققان از همین دانشگاه ها فارغ التحصیل شده اند.

کشور آمریکا یکی از قدرتمندترین کشورها از نظر تولید ناخالصی داخلی است و این نشان دهنده پیشرفت این کشور از لحاظ اقتصادی است؛ همین مورد موجب شده تا این کشور به نیروی کار بسیار نیازمند باشد.

خدمات درمانی و پزشکی در آمریکا در دنیا زبانزد است؛ امکان استفاده از خدمات درمانی رایگان با داشتن بیمه در این کشور میسر است چرا که در کنار بیمارستان های خصوصی، بیمارستان های دولتی نیز در این کشور دیده می شود.

با روی کار آمدن دولت جو بایدن شرایط و پروسه مهاجرت برای ایرانیان آسان تر شده است پس اگر قصد مهاجرت به آمریکا را دارید هرچه زودتر اقدام کنید و از مزیت های زندگی در یک کشور اروپایی بهره مند شوید.

مزایا مهاجرت به کشور آمریکا

روش های مهاجرت به آمریکا

در ادامه این مقاله لیستی از روش های مهاجرت به آمریکا را مشاهده می کنید؛ قشر کثیری از مهاجران از این روش ها برای مهاجرت آمریکا استفاده کرده اند ولی اینکه کدام روش مهاجرتی برای افراد مناسب است بر عهده مشاوران مجرب مهاجرتی است.

مهاجرت به آمریکا از طریق کاری

مهاجرت از طریق کار به آمریکا راهی سخت و پر دردسر نیست البته اگر از مشاوران بین المللی و مجرب کمک بگیرید، چرا که مهاجرت کاری آمریکا نیاز به تجربه دارد پس حتما از راهنمایی مشاوران مجرب استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید از طریق مهاجرت کاری آمریکا اقامت این کشور را اخذ نمایید نیاز است که پروسه ای را طی کنید. گام اول ارسال رزومه کاری برای یک کارفرما از اتباع آمریکا است تا در صورت بررسی و تایید آن برای شما دعوتنامه بفرستد. شما از طریق این دعوتنامه می توانید به آمریکا مهاجرت کنید.

اما یک خبر خوب داریم برای کسانی که قصد مهاجرت به آمریکا را دارند و آن هم این است که موسسه مهاجرتی براق دارای جاب آفر ویژه برای مهاجرینی است که قصد مهاجرت کاری به آمریکا را دارند برای اطلاع و بهره مندی از این شرایط می توانید با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید.

اگر دولت آمریکا از بازده کار مهاجران راضی باشند و مهاجر بتواند به تمکن مالی مورد قبولی دست یابد می تواند تابعیت آمریکا را کسب نماید؛ البته آمریکا برای اعطای تابعیت خود 5 سال زمان به افراد می دهد که باید آن را بگذرانند.

مهاجرت به آمریکا از طریق کار

مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیلی

مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل راه خوبی برای تضمین آینده شغلی است؛ محصلان با تحصیل در این کشور و دریافت مدرک از دانشگاه های مطرح و بین المللی آمریکا به شغل های ایده آل با پرستیژ بالا دست می یابند.

کشور آمریکا دارای سیستم آموزشی پیشرفته با جدیدترین استانداردهای جهانی است به همین خاطر آرزوی بسیاری از محصلان است که در دانشگاه های این کشور مشغول به تحصیل باشند.

هزینه تحصیل در کشور آمریکا ثابت نیست و نمی توان برای آن یک عدد و رقم تعیین کرد؛ بسته به نوع رشته و نوع دانشگاه این هزینه ها تعیین می شوند. هزینه تحصیل در برخی از دانشگاه های آمریکا ارزان و در برخی دیگر گران است. 

مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل

مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری

از دیگر راه های مهاجرت به آمریکا که موفقیت در آن تضمین شده است، از طریق سرمایه گذاری است. کشور آمریکا به دلیل اقتصاد قوی که دارد مهاجرت سرمایه گذاری به آن افزایش یافته است.

ثبت شرکت در آمریکا از راه های سرمایه گذاری در این کشور است؛ افراد ایده تجاری خود را ارائه می دهند و سپس می توانند به تاسیس شرکت در آمریکا بپردازند و با استخدام نیرو از اتباع آمریکا شروع به فعالیت کنند. اگر بازده کار خوب باشد و افراد به تمکن مالی دست یابند دولت آمریکا پس از چند سال تابعیت آمریکا را به فرد می دهد.

اگر بودجه کافی و تمکن مالی دارید حتما مهاجرت سرمایه گذاری آمریکا را انتخاب کنید چرا که از طریق این روش می توانید به زندگی مرفه و ایده آل خود برسید و همچنین در کنار خانواده زندگی می کنید.

مهاجرت از طریق ازدواج به کشور آمریکا

یک راه آسان و بی دردسر برای مهاجرت آمریکا از طریق ازدواج است. ازدواج با اتباع آمریکا می تواند افراد را به تابعیت این کشور برساند البته اگر تمامی شرایط را قانونی بگذرانند.

دولت آمریکا برای افرادی که ازدواج صوری را انتخاب کرده اند مجازات سنگینی را وضع کرده است پس مراقب باشید به سمت راه های درست مهاجرت بروید.

برای مهاجرت آمریکا از طریق ازدواج نیاز است که آن را ثبت کنید تا پس از گذشت مدتی از زندگی مشترک دریافت تابعیت این کشور برای افراد امکان پذیر باشد.

مهاجرت به آمریکا از طریق تولد

بسیار از افراد برای تولد فرزند خود کشور آمریکا را انتخاب می کنند تا تابعیت این کشور را کسب نمایند؛ اما نباید فراموش کرد که آمریکا برای اعطای تابعیت خوب به فرزندان قوانینی را وضع کرده که افراد ملزم به رعایت آن هستند.

کشور آمریکا بر خلاف دیگر کشورهای اروپایی از قانون خاک برای اعطای تابعیت خود استفاده می کند یعنی فرقی ندارد که پدر یا مادر دارای چه تابعیتی باشند، اگر فرزند در این کشور به دنیا بیاید به او تابعیت آمریکا داده می شود.

مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری

مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری نیاز به ثبت نام دارد و همانطور که از اسم آن معلوم است یک امر شانسی است. سالانه میلیون ها نفر در این مسابقه شرکت می کنند چرا که برندگان این مسابقه به راحتی و به همراه خانواده می توانند به این کشور مهاجرت کنند.

لاتاری یک سیستم بر اساس شانس است و نمی توان امیدوار بود که حتما در آن افراد موفق می شوند. اما اگر بتوان این مرحله را با خوش شانسی طی کرد به بسیاری از اهداف و زندگی ایده آل می توان رسید.

مهاجرت پناهندگی آمریکا

آمریکا به افرادی که پناهندگی را انتخاب کرده اند فرصت زندگی در این کشور را نمی دهد به همین خاطر توصیه می کنیم تحت هیچ شرایطی مهاجرت پناهندگی آمریکا را انتخاب نکنید.

مهاجرت راهی پرخطر و پر دردسر برای افراد است که شانس برگشت به کشور خود را به صفر می رسانند بنابراین باید از دیگر راه های مهاجرتی آمریکا استفاده کنید.

راحت ترین راه مهاجرت به آمریکا

از میان تمام راه های مهاجرت به آمریکا 2 راه مهاجرت کاری و سرمایه گذاری بسیار به افراد پیشنهاد می شود و مناسب ایرانیانی است که با مهاجرت قصد کسب درآمد بالا را دارند.

مهاجرت کاری آمریکا و مهاجرت سرمایه گذاری آمریکا راهی آسان و بی خطر برای اخذ تابعیت این کشور است که از کمترین ریسک برخوردار است.

رویای مهاجرت به آمریکا را با موسسه براق به واقعیت تبدیل کنید!

موسسه مهاجرتی براق با دارا بودن مشاوران بین المللی و مجرب خود آماده ارائه خدمات حضوری و آنلاین به افرادی است که قصد دارند با مهاجرت آمریکا به زندگی ایده آل با درآمد بالا برسند.

همین حالا با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید و از شرایط ویژه موسسه مهاجرتی براق برای مهاجرت آمریکا آگاه شوید.

برای مشاوره مهاجرت به آمریکا همین حالا تماس بگیرید