مهاجرت به اتریش

مهاجرت به اتریش کشوری در قلب اروپا و عضو منطقه شنگن که به عنوان ثروتمندترین کشور شناخته شده است امروزه از مقاصد پیشنهادی به مهاجران است.

اتریش کشوری با اقتصاد قوی، آموزش پیشرفته برای محصلان، کیفیت استاندارد زندگی، هزینه پایین زندگی، امکان سرمایه گذاری و… بسیار مورد توجه افراد در سراسر جهان قرار گرفته است.

موسسه مهاجرتی براق در ادامه شما را با راه های بدون ریسک برای مهاجرت اتریش آشنا می کند شما متقاضیان عزیز نیز می توانید پس از خواندن این مقاله با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید تا با ارائه آفرهای ویژه مهاجرت کم هزینه  به اتریش را تجربه کنید.

مهاجرت به اتریش، تحولی در زندگی

مهاجرت به اتریش موجب می شود تا زندگی جدیدی را آغاز کنید و با فرهنگی جدید آشنا شوید؛ به دلیل کیفیت بالای زندگی در اتریش و فرهنگ خوب مردم این کشور هیچگاه از مهاجرت خسته یا پشیمان نمی شوید.

وین پایتخت اتریش از بزرگترین شهرهای مهاجرپذیر اتریش است که مطمئنا بارها اسم این شهر را شنیده اید چرا که وین از لحاظ فرهنگی در بالاترین رتبه جهانی قرار گرفته است.

اتریش به خاطر اقتصاد پویایی که دارد بسیار قابل توجه مردم جهان است و برای پیشرفت افزایشی خود به نیروهای کاری بسیار نیازمند است همین امر موجب افزایش مهاجرت کاری به این کشور شده است.

اتریش یکی از کشورهایی است که دارای سیستم آموزشی نوین و پیشرفته است و تحصیل در اتریش رایگان و یا نیمه رایگان است؛ یعنی شما نیاز به هزینه برای تحصیل ندارید یا کمترین هزینه برای تحصیل در اتریش را می پردازید.

کشور اتریش از لحاظ بهداشت و درمان هم رتبه خوبی را به خود اختصاص داده است به طوری که وقتی وارد هر کدام از شهرهای اتریش می شوید متوجه سطح بهداشت در آنجا می شوید که این نکته مثبت اتریش است.

مزیت های مهاجرت به اتریش در یک نگاه

  • کشوری با فرهنگ بی نظیر
  • کیفیت بالا برای زندگی
  • اقتصاد پویا
  • بی طرفی سیاسی
  • عضو شنگن
  • هزینه پایین تحصیل
  • امکان اشتغال

روش های مهاجرت به اتریش

اولین و مهمترین گام برای مهاجرت اتریش انتخاب درست روش مهاجرت است اگر شما در این مرحله موفق عمل کنید و آگاهانه پیش بروید، آینده ای درخشان برای خود و خانواده می سازید؛ بنابراین حتما وقت زیادی برای انتخاب راه درست بگذارید.

موسسه مهاجرتی براق می تواند راهنمای شما برای مهاجرت به اتریش باشد تا با راحت ترین و کم هزینه ترین روش به اتریش مهاجرت کنید

  • مهاجرت کاری به اتریش
  • مهاجرت تحصیلی اتریش
  • مهاجرت از طریق ازدواج به کشور اتریش
  • مهاجرت به اتریش از طریق تولد فرزند
  • مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به اتریش از طریق خوداشتغالی
  • مهاجرت پناهندگی به اتریش

مهاجرت کاری به اتریش

مهاجرت به اتریش از طریق کار یکی از روش های جا افتاده و پر تقاضا است؛ اگر بتوانید با مهاجرت کاری به اتریش در این کشور مشغول به کار شوید به درآمد خیلی خوبی می رسید که می توانید در کنار خانواده زندگی مرفه ای را بسازید.

مهاجرت کاری به اتریش از طریق جاب آفر امکان پذیر است به این صورت که شما باید رزومه کاری خود را برای کارفرمای اتریشی بفرستید تا آن را بررسی کند و در صورت تایید وی دعوتنامه برای شما ارسال می شود.

 اگر تجربه ای در این کار ندارید و اخذ جاب آفر برایتان مشکل است جای نگرانی نیست زیرا با ارتباط گرفتن با مشاوران براق از جاب آفرهای ویژه که برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم می توانید استفاده کنید.

مهاجرت تحصیلی اتریش

مهاجرت به اتریش از طریق تحصیلی راهی ارزان و بی دردسر برای اقامت در این کشور است. به دلیل اینکه در اتریش دانشگاه های دولتی هم وجود دارد امکان تحصیل رایگان هست.

آرزوی بسیاری از محصلان است که در دانشگاه های تراز اول و بین المللی مشغول به تحصیل باشند که خوشبختانه مهاجرت تحصیلی به اتریش برای تمام ایرانیان امکان پذیر است.

با مهاجرت تحصیلی اقامت دائم این کشور را ندارید اما با اخذ مدرک از دانشگاه های اتریش حداکثر 1 سال زمان دارید تا شغل ایده آل خود را در این کشور پیدا کنید و از طریق کار در اتریش اقامت دائم را کسب نمایید.

مهاجرت از طریق ازدواج به کشور اتریش

ازدواج با اتباع اتریش راهی دیگر برای اخذ تابعیت اتریش است که به عنوان آسان ترین راه مهاجرتی شناخته شده است؛ به شرط اینکه ازدواج صوری نباشد و افراد به صورت قانونی برای ازدواج خود اقدام کنند.

عدم سوء پیشینه کیفری، تمکن مالی، سن 18 سال به بالا، عاقل بودن و… از جمله شروطی است که دولت اتریش برای زوجین تعیین کرده و افراد ملزم به رعایت آن هستند تا بتوانند در مدت زمان 5 تا 6 سال به تابعیت اتریش دست یابند.

مهاجرت به اتریش از طریق تولد فرزند

بسیاری از زوج ها برای تولد فرزند خود به اتریش مهاجرت می کنند تا فرزند بتواند تابعیت اتریش را کسب نماید اما اتریش برای اعطای تابعیت خود از طریق تولد فرزند یک شرطی را گذاشته و آن هم این است که پدر یا مادر تابعیت اتریش را در زمان تولد فرزند داشته باشند در غیر این صورت تابعیت اتریش برای فرزند قابل اخذ نیست.

البته موارد استثنا هم وجود دارد برای مثال اگر پدر و مادر فرد زیر 18 سال مجهول باشد و بتواند آن را ثابت کند امکان اخذ تابعیت اتریش برای او وجود دارد.

مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری

راه دیگر برای مهاجرت به اتریش سرمایه گذاری است که این سرمایه گذاری راه های متفاوتی دارد. سرمایه گذاری در اتریش به دلیل شرایط خوب این کشور روند صعودی دارد و خیلی از افراد مثل سرمایه داران این راه مهاجرتی را انتخاب می کنند.

یکی از راه های سرمایه گذاری در اتریش از طریق خرید ملک است؛ افرادی با خرید ملک تا مدتی اجازه فروش آن را ندارند و پس از گذشت مدتی از این سرمایه گذاری امکان مهاجرت خانواده هم فراهم می شود.

سرمایه گذاری در اتریش با ثبت شرکت هم امکان پذیر است این مورد برای افرادی مناسب است که طرح تجاری خوبی در نظر دارند و از طریق آن می توان به گردش مالی قابل قبولی رسید.

مهاجرت به اتریش از طریق خوداشتغالی

مهاجرت خوداشتغالی به اتریش راهی برای اخذ اقامت این کشور است که مناسب هنرمندان، ورزشکاران و کارآفرینان است؛ اگر هنر و مهارتی دارید که از طریق آن می توانید درآمدزایی کنید اتریش مقصد مهاجرتی خوبی برای شماست.

اتریش از کارآفرینان هم حمایت خوبی کرده است و بستر خوبی برای آنها فراهم کرده تا مهاجرت خود اشتغالی را انتخاب کنند و از طریق کارآفرینی کسب درآمد کنند.

مهاجرت پناهندگی به اتریش

مهاجرت به اتریش از طریق پناهندگی راهی است که امروزه افراد از آن استفاده می کنند ولی برای مهاجرت بدون ریسک این راه تحت هیچ شرایطی پیشنهاد نمی شود.

توصیه ما به افرادی که مهاجرت پناهندگی اتریش را انتخاب کرده اند این است که حتما با مشاوران مهاجرتی مشورت کنند چرا که راه های آسان تر برای مهاجرت سریع به اتریش وجود دارد که می توانند از طریق آنها به زندگی مرفه برسند.

بهترین راه مهاجرت به اتریش

تا اینجا متوجه شدید که راه های بسیاری برای مهاجرت به اتریش وجود دارد اما 3 راه بیشتر از بقیه طرفدار دارد چرا که آینده درخشانی برای افراد می سازد؛ از آن 3 روش می توان به مهاجرت کاری اتریش، مهاجرت تحصیلی اتریش و مهاجرت سرمایه گذاری اتریش اشاره کنیم.

مهاجرت از طریق این راه ها شما را اهداف خود در سریع ترین زمان ممکن می رساند و به دلیل اینکه این روش ها تضمین شده اند به متقاضیان مهاجرت به اتریش بسیار پیشنهاد می شود.

تماس با براق برای مهاجرت به اتریش را فراموش نکنید!

موسسه مهاجرتی براق دارای آفرهای ویژه برای مهاجرت به اتریش است این فرصت خوبی است که با یک تماس و صحبت با مشاوران براق و بهره مندی از این آفرها با کمترین هزینه به اتریش مهاجرت کنید و زندگی مرفه و شادی برای خود و خانواده بسازید.