مهاجرت به استرالیا

استرالیا از کشورهای مهاجرپذیر دنیا است از دلایلی که افراد را مجاب می کند تا مهاجرت به استرالیا را انتخاب کنند ویژگی های ممتاز این کشور برای زندگی و ترفیع شغلی است؛ این کشور امروزه مقصدی پرطرفدار برای ایرانیان است.

بسیار از افراد که قصد دارند مهاجرت کاری و یا مهاجرت سرمایه گذاری و … به یکی از بهترین کشورها  را داشته باشند به سمت استرالیا می روند چرا که نرخ درآمدزایی در این کشور بالاست و به نیروهای کاری بهای بسیاری می دهند.

موسسه مهاجرتی براق در این مقاله شما را با نکات حائز اهمیت روش های مهاجرتی آشنا و راهنمایی می کند پس از خواندن این مقاله برای مهاجرت استرالیا دید کامل را پیدا خواهید کرد و همچنین می توانید برای مشاوره حضوری و آنلاین با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم با مشاوران براق تماس بگیرید.

مهاجرت به استرالیا کشوری محبوب برای مهاجرت

استرالیا کشوری منحصر به فرد است به همین خاطر به مانند آن در هیچ قاره ای پیدا نخواهید کرد. اگر برای مهاجرت استرالیا را انتخاب کرده اید یعنی به دنبال زندگی در کشوری تک و فول امکانات هستید.

کشور استرالیا برای کارکنان و سرمایه گذاران ارزش خاصی قائل است و مدافع حقوق شهروندان است به همین خاطر اگر در این کشور مشغول به کار باشید از حقوق و مزایای خوبی بهره مند می شوید.

کیفیت زندگی در استرالیا بسیار بالا است و شهروند استرالیا از تمامی امکانات برای زندگی بهره مند است همین موضوع موجب شده تا مهاجرت استرالیا رویای خیلی از افراد باشد.

با مهاجرت به این کشور تجربه زندگی مرفه با درآمد بالا را کسب نمایید.

بسیاری از محصلان که قصد مهاجرت تحصیلی را دارند به سمت استرالیا می روند چرا که تحصیل در این کشور مقرون به صرفه است و از تمامی امکانات آموزشی بهره مند است.

از جمله عواملی که سرعت مهاجرت به کشوری را صعودی می کند و محبوبیت آن را در بین مردم افزایش می دهد اقتصاد با ثبات آن کشور است. استرالیا از جمله کشورهایی است که اقتصاد آن زبانزد است.

مزیت های مهاجرت به استرالیا

  • سرمایه گذاری مطمئن
  • درآمدزایی عالی
  • زندگی در کشوری فول امکانات
  • نرخ پایین بیکاری
  • تحصیل در کشوری پیشرفته
  • ثبات اقتصادی
  • امکان اقامت دائم
  • فرهنگ غنی 

راه های مهاجرت به استرالیا

راه های بسیاری برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد که در ادامه لیستی از این روش ها را مشاهده می کنید. شاید سوال برایتان پیش بیاید که کدام روش بهتر است؟ افراد طبق هدف خود از مهاجرت و مقدار بودجه ای که دارند بهترین روش را انتخاب می کنند البته کمک گرفتن از مشاوران بین المللی که تجربه ای در این حوزه دارند کمک شایانی به افراد می کند تا با انتخاب درست به اهداف خود برسند.

  • مهاجرت کاری استرالیا
  • مهاجرت تحصیلی استرالیا
  • مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج
  • مهاجرت به استرالیا از طریق تولد
  • مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به استرالیا از طریق خود اشتغالی
  • مهاجرت پناهندگی استرالیا

مهاجرت کاری استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق کار از بهترین راه های مهاجرتی به این کشور است چرا که موجب می شود افراد با گذر زمان به اقامت دائم این کشور دست یابند.

نرخ بیکاری در کشور استرالیا بسیار کم است و باید هرچه زودتر با مهاجرت استرالیا و کمک گرفتن از تخصص خود به بهترین ها دسترسی پیدا کرد و با اشتغال در این کشور زندگی مرفه ای برای خود و خانواده ساخت.

استرالیا برای گسترش اقتصاد و رشد آن به نیروهای متخصص و کاری نیازمند است و هر ساله نیروهای کاری بسیاری را می پذیرد و از آنها حمایت می کند تا در این کشور مشغول به کار شوند و زندگی جدیدی برای خود در کنار خانواده بسازند.

مهاجرت به استرالیا از طریق کار

مهاجرت تحصیلی استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل روشی شایع در بین محصلان ایرانی نیست چرا که در استرالیا مهاجرت تحصیلی به وفور دیده می شود و این به خاطر کیفیت آموزش در این کشور است.

افراد با مهاجرت تحصیلی به استرالیا تجربه خوبی کسب می کنند چرا که در زمان تحصیل فرصت خوبی در اختیار دارند تا به شناخت کافی این کشور بپردازند و ببینند آیا می توان با فرهنگ این کشور خود را تطبیق داد؟ طبق آمار به دست آمده بیشتر مهاجران علاقه مند به زندگی در این کشور می شوند و پس از دوران تحصیلی به کار در این کشور می پردازند.

اگر قصد مهاجرت تحصیلی به استرالیا را دارید همین حالا با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید چرا که موسسه مهاجرتی براق با آفرها و شرایط ویژه برای مهاجرت تحصیلی استرالیا روند و مسیر مهاجرت را برای افراد آسان تر کرده و موجب شده تا افراد با هزینه کمتری به استرالیا مهاجرت کنند.

مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

ازدواج با افرادی که تابعیت استرالیا را دارند می تواند شما را به تابعیت این کشور برساند البته برای این کار نیاز به صبوری دارید چرا که تابعیت این کشور در همان ابتدا به افراد واگذار نمی شود.

ازدواج با شهروند استرالیا یا کسی که تابعیت استرالیا را دارد می تواند شما را به هدف خود از مهاجرت یا همان اخذ تابعیت استرالیا برساند.

برای ازدواج در این کشور افراد باید بالای 18 سال سن داشته باشند و عاقل و بالغ باشند تا بتوانند تابعیت استرالیا را اخذ نمایند همچنین نباید فراموش کرد تمکن مالی برای ازدواج در این کشور بسیار مهم است.

مهاجرت به استرالیا از طریق تولد

استرالیا از جمله کشورهایی است که از قانون خون برای اعطای تابعیت خود استفاده می کند بدین شکل که باید پدر یا مادر تابعیت استرالیا را داشته باشند تا بتوانند آن را به فرزند انتقال دهند.

البته راه های دیگری نیز وجود دارد که فرزند می تواند برای اخذ تابعیت استرالیا اقدام کند؛ برای مثال اگر پدر یا مادر فرزند نامعلوم باشند و اتباع این کشور او را به فرزند خواندگی قبول کنند امکان اعطای تابعیت استرالیا برای فرزند وجود دارد.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت سرمایه گذاری به استرالیا از راه های پیشنهادی به متقاضیان است که راهی بی دردسر است. افرادی که تمکن مالی دارند از این راه برای مهاجرت استرالیا استفاده کنند.

این راه مهاجرت مورد توجه بسیاری از افراد بازنشسته یا افرادی که درآمد ثابت دارند است. استرالیا از جمله کشورهایی است که مهاجرت سرمایه گذاری را دوست دارد و از آن حمایت می کند.

در استرالیا مهاجرت سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی میسر است به این صورت که افراد باید بتوانند از طریق آن کسب درآمد کنند و امکان گسترش آن وجود داشته باشد.

مهاجرت به استرالیا از طریق خود اشتغالی

خود اشتغالی راهی دیگر برای مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت دائم این کشور است. خود اشتغالی در استرالیا مورد توجه ورزشکاران و هنرمندان است چرا که می توانند با مهارت و هنر خود اقامت دائم این کشور را کسب نمایند.

اگر بتوانید در این کشور هنر و مهارت خود را نشان دهید و اثبات کنید که امکان درآمدزایی از طریق آن وجود دارد شما می توانید اقامت این کشور را اخذ نمایید.

مهاجرت پناهندگی استرالیا

پناهندگی راه دیگر برای مهاجرت استرالیا است که بهره مندی از این راه اصلا پیشنهاد نمی شود و دولت استرالیا نیز استقبال خوبی از این نوع مهاجران نمی کند.

با مهاجرت پناهندگی استرالیا آینده ای مجهول را برای خود و خانواده می سازید و برگشت به کشور خود نیز غیر ممکن می شود؛ بنابراین قبل از انتخاب این راه بهتر است با مشاوران مهاجرتی مشورت کنید و از راه های دیگر وارد این کشور شوید.

بهترین راه مهاجرت به استرالیا برای ایرانیان 

از میان تمام راه های مهاجرتی استرالیا تنها 2 راه برای ایرانیان مناسب تر است که از طریق آن 2 راه می توان بازده خوبی را کسب نمود یکی مهاجرت کاری استرالیا و دیگری مهاجرت سرمایه گذاری استرالیا است.

اگر از تمکن مالی خوبی برخوردار هستید و یا در کاری تخصص دارید حتما از این راه های مهاجرتی استفاده کنید؛ تضمین آینده شغلی و زندگی مرفه هم برای خود و هم برای خانواده  از طریق این روش ها امکان پذیر است.

مهاجرت به استرالیا با آفرهای موسسه مهاجرتی براق

موسسه مهاجرتی براق با دارا بودن مشاوران مجرب و بین المللی آماده ارائه خدمات حضوری و آنلاین به عزیزانی است که قصد دارند به استرالیا مهاجرت کنند و به اهداف و شغل ایده آل خود دست یابند.

اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید همین حالا با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید و از آفرها و شرایط ویژه براق برای مهاجرت استرالیا باخبر شوید.