مهاجرت به اسپانیا

اسپانیا از کشورهایی مدرن با بروزترین امکانات در اروپاست که به دلیل قوانین آسان برای مهاجرت از تاپ ترین مقاصد به شمار می رود به همین خاطر مهاجرت به اسپانیا در ذهن مهاجران ایرانی است.

اسپانیا کشوری با اقتصاد قوی، امنیت مطمئن، آب و هوای مطلوب، نرخ درآمدزایی بالا، کاریابی آسان، سیستم آموزشی استاندارد، مردمانی شاد و… است که اینها تنها بخشی از مزیت های خوب این کشور است.

ما در موسسه مهاجرتی براق در ادامه شما را با راه و روش های مهاجرت به اسپانیا و بهترین روش برای مهاجرت آشنا می کنیم شما عزیزان می توانید از طریق تماس با مشاوران بین المللی براق از آفرها و شرایط ویژه مهاجرت به اسپانیا آگاه شوید.

مهاجرت به اسپانیا، بهره مندی از زندگی با کیفیت

اسپانیا از کشورهای شاد اروپا محسوب می شود در این کشور انواعی از تفریحات سرگرم کننده وجود دارد که مردم اسپانیا با بهره مندی از این تفریحات تایم های خالی خود را پر می کنند؛ همچنین نباید فراموش کرد که سطح استاندارد زندگی در این کشور موجب رضایت و خشنودی افراد شده است.

افرادی که مشغول کار در این کشور هستند به دلیل اینکه حقوق و مزایای آنها به یورو دریافت می شود می توانند علاوه بر پرداخت هزینه های زندگی، سرمایه گذاری نیز کنند چرا که ارزش بالای پول این کشور که همان یورو می باشد بسیار بالا است.

هزینه خوراک و مسکن در کشور اسپانیا بسیار مناسب است و هر کسی که به اسپانیا مهاجرت کرده می داند که هزینه ها مقرون به صرفه است و افراد از باکیفیت ترین امکانات زندگی بهره مند می شوند.

اسپانیا بر خلاف دیگر کشورهای بزرگ اروپایی از امنیت بالایی برخوردار است و نرخ جرم و جنایت در این کشور بسیار پایین است.

خیلی از افراد برای مهاجرت نگران یادگیری زبان آن کشور هستند. برای مهاجرت به اسپانیا اصلا نیاز نیست که در همان ابتدا زبان اسپانیایی را آموزش دیده باشید.

مزایا مهاجرت به اسپانیا در یک نگاه

روش های مهاجرت به اسپانیا

در ادامه لیستی از روش های مهاجرت اسپانیا را مشاهده می کنید که مهاجرت از طریق هر یک امکان پذیر است اما اینکه کدام روش بهتر است و زندگی مرفه و آینده شغلی خوبی را برای افراد به ارمغان می آورد بر عهده مشاوران مهاجرتی است.

مشاوران مهاجرتی براق با تجربه و تخصصی که در این حوزه دارند می توانند بهترین راه های مهاجرت به اسپانیا بر اساس شرایطی که شما دارید به شما معرفی کنند.

مهاجرت کاری به اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا از طریق کار راه خوبی برای اخذ اقامت دائم این کشور است. دولت این کشور از وضع قوانین سخت برای مهاجران کاری اسپانیا جلوگیری کرده است.

برای مهاجرت کاری اسپانیا فقط کافی است رزومه کاری و مدرک تحصیلی خود را برای یک کارفرما از اتباع اسپانیا بفرستید تا آن را بررسی کند و در صورت نیاز به نیرو دعوتنامه برای متقاضی بفرستد.

مهاجرت کاری اسپانیا شانس خوبی برای اخذ اقامت دائم این کشور است که هم برای فرد و هم خانواده امکان پذیر است به همین خاطر بسیاری از ایرانیان به سمت مهاجرت کاری اسپانیا رفته اند.

مهاجرت به اسپانیا از طریق کار

مهاجرت تحصیلی اسپانیا

از دیگر راه های مهاجرتی به اسپانیا که بسیار راحت و ارزان است مهاجرت تحصیلی به اسپانیا است. اسپانیا با دارا بودن برترین دانشگاه ها آماده پذیرای بسیاری از دانشجویان است.

اگر می خواهید مدرک دانشگاهی شما معتبر و بین المللی باشد به سمت تحصیل در اسپانیا بروید؛ برای این کار نیاز است که از یک دانشگاه پذیرش شوید تا بتوانید مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل را انتخاب کنید.

افراد پس از اخذ مدرک از دانشگاه های اسپانیا این فرصت را دارند تا طبق رشته خود در سازمانی مشغول به کار شوند.

مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل

مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در اسپانیا از طریق روش های مختلف امکان پذیر است پس اگر بودجه کافی برای سرمایه گذاری دارید حتما به سمت مهاجرت سرمایه گذاری اسپانیا بروید.

شرایط اقتصادی در اسپانیا رو به بهبود است و به نسبت سال های گذشته بهتر شده است به همین خاطر سرمایه گذاری در این کشور به نسبت گذشته افزایش یافته است.

اگر مهاجرت سرمایه گذاری اسپانیا را انتخاب کرده اید می توانید زندگی مرفه ای برای خود و خانواده بسازید.

مهاجرت به اسپانیا از طریق ثبت شرکت

از دیگر راه های مهاجرت به اسپانیا ثبت شرکت است که راهی بی دردسر برای اخذ شهروندی این کشور است، مهاجرت از این طریق بسیار آسان است.

افرادی که طرح تجاری خوبی در ذهن دارند که از طریق آن می توانند درآمدزایی کنند و افرادی را به اشتغال در شرکت در آورند می توانند به اقامت دائم اسپانیا دست یابند.

اگر سرمایه و بودجه کافی در اختیار دارید و فکر می کنید از عهده این کار یعنی تاسیس یک شرکت بر می آیید حتما مهاجرت از طریق ثبت شرکت را انتخاب کنید.

مهاجرت از طریق ازدواج به کشور اسپانیا

از دیگر راه های اخذ تابعیت اسپانیا از طریق ازدواج است. برای مهاجرت به اسپانیا از این طریق قوانینی وضع شده که با رعایت آن می توان به تابعیت اسپانیا رسید.

ازدواج با اتباع اسپانیا شما را به شهروندی اسپانیا می رساند به شرط اینکه فرد دارای تمکن مالی باشد و ملکی از خود داشته باشد تا دولت اسپانیا این اجازه را به فرد بدهد که اقامت دائم این کشور را کسب کند.

پس از ازدواج با اتباع اسپانیایی اگر زوجین ارتباط خوب و زندگی مرفه ای داشته باشند دولت اسپانیا پس از 3 سال به فرد این اجازه را می دهد که تابعیت اسپانیا را کسب نماید.

مهاجرت به اسپانیا از طریق تولد

کشور اسپانیا برای اعطای تابعیت خود از سیستم خون پیروی می کند به این صورت که پس از تولد فرزند، اگر پدر یا مادر او از اتباع اسپانیا باشند امکان اعطای تابعیت خود به فرزند نیز وجود دارد.

ارزیابی روش های مهاجرتی به اسپانیا

از میان تمامی روش های مهاجرتی تنها 2 روش بسیار آسان است و مهاجرت از این راه ها امکان اخذ تابعیت اسپانیا در کمترین زمان ممکن میسر است یکی مهاجرت کاری است و دیگری مهاجرت سرمایه گذاری اسپانیا است.

به دلیل اینکه کشور اسپانیا به نیروهای سرمایه گذار بسیار نیاز دارد از مهاجران سرمایه گذار و متخصص و یا فنی بسیار استقبال می کند و از آنها در هر شرایطی حمایت می کند.

پس اگر قصد مهاجرت کاری اسپانیا و یا مهاجرت سرمایه گذاری اسپانیا را دارید هر چه زودتر اقدام کنید.

آفرهای موسسه براق برای مهاجرت به اسپانیا

موسسه مهاجرتی براق با دارا بودن مشاوران مجرب و بین المللی آماده ارائه مشاوره به افرادی است که قصد مهاجرت اسپانیا را دارند تا در سریع ترین زمان ممکن به اهداف خود از مهاجرت برسند.

همین حالا با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید تا از آفرهای ویژه موسسه براق برای مهاجرت اسپانیا آگاه شوید.