مهاجرت به امارات

مهاجرت به امارات آرزوی خیلی از افراد است چرا که امارات پنجمین کشور ثروتمند جهان است و کیفیت زندگی در این کشور بسیار بالاست.

ابوظبی پایتخت امارات و دبی بزرگترین شهر امارات است که امروزه بسیاری از ایرانیان مهاجرت به دبی را انتخاب کرده اند چرا که زیباترین شهر امارات است و سطح رفاه زندگی در این شهر بسیار چشمگیر است.

کشور امارات امنیت بالایی دارد و به عنوان مدرن ترین کشور مورد توجه همه ی مردم جهان است؛ همین موضوع موجب شده تا مهاجرت به امارات از طریق روش های مختلف پرتقاضا باشد.

ما در موسسه مهاجرتی براق در ادامه شما را با راه و روش های مهاجرت به امارات بیشتر آشنا خواهیم کرد. پس اگر قصد مهاجرت به امارات را دارید حتما تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چرا مهاجرت به امارات؟

اگر سوال شما هم همین است پس ادامه ی مطلب را دنبال کنید تا با چند ویژگی خوب امارات آشنا شوید و بدانید چرا امارات از خوش آتیه ترین کشورها برای مهاجرت است!

رشد اقتصادی امارات از چند دهه قبل رونق گرفت و مشغول پیشرفت و رشد بود و فرصت کاری خوبی را برای همه افراد ایجاد کرد به همین دلیل امروزه مهاجرت کاری به امارات پرتقاضا است.

یکی دیگر از ویژگی های خوب امارات سیاست های مالی آن است. وجود مالیات صفر درصد موجب شده تا بسیاری از شرکت ها در این کشور رشد صعودی داشته باشند و با پیشرفت چشمگیر خود به عنوان شرکت های بین المللی معرفی شوند.

مهاجرت با سرمایه گذاری در امارات مورد علاقه دولت این کشور است به همین خاطر بسیار مناسب افرادی است که با سرمایه گذاری می خواهند به این کشور مهاجرت کنند و جزو شهروند امارات محسوب شوند.

چرا مهاجرت به امارات؟

مزایا مهاجرت به امارات

روش های مهاجرت به امارات

برای مهاجرت به امارات و اخذ تابعیت امارات راه و روش های بسیاری وجود دارد که ما در ادامه همه ی این روش ها را معرفی می کنیم البته فراموش نکنید همه ی راه ها مناسب نیستند بنابراین در پایان بهترین راه مهاجرت به این کشور را معرفی می کنیم.

مهاجرت به امارات از طریق کار

برای مهاجرت کاری، دولت امارات قوانین را وضع کرده است. اگر شما بخواهید از این روش استفاده کنید باید منتظر دعوت یک کارفرما باشید؛ اما کارفرما هم پروسه سختی را باید طی کند؛ زیرا برای استخدام نیرو، دولت امارات اصرار بر این دارد که از نیروی داخلی استفاده شود و اگر تحت هر شرایطی نیرو نبود و برای آن تخصص نیازمند یک نیرو از خارج باشد آنگاه کارفرما می تواند دعوتنامه ای بفرستد.

اگر این پروسه موفقیت آمیز باشد افراد به جایگاه شغلی فوق العاده با درآمد بسیار بالا می رسند درسته که کمی زمان بر است و نیاز به صبر طولانی دارد اما این صبرو تحمل بسیار ارزشمند است و آینده شغلی شما را تضمین می کند.

اگر مهاجرت کاری را انتخاب کرده اید همزمان می توانید به همراه خانواده وارد کشور امارات شوید و دیگر نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

به دلیل ارزش بالای پول امارات خیلی از ایرانیان ترغیب شده اند تا مهاجرات کاری امارات را انتخاب کنند اما این پروسه بسیار طولانی و سخت است و نیاز به صبر و شکیبایی دارد اما نیاز به نگرانی نیست زیرا موسسه مهاجرتی براق با مشاوران مجرب و بین المللی خود این کار را برایتان راحت تر کرده است. اگر قصد مهاجرت به امارات را دارید همین حالا با شماره هایی که در اختیارتان گذاشته ایم تماس بگیرید تا از آفرهای ویژه باخبر شوید.

مهاجرت به امارات از طریق تحصیل

سیستم آموزشی امارات رشد بسیار عالی داشته و دارای دانشگاه های معتبر بین المللی است که علاوه بر سطح علمی بالا، همه ی دانشگاه ها و مدارس مجلل و مدرن ساخته شده اند.

یکی از سریع ترین و راحت ترین راه ها برای مهاجرت به امارات از همین روش است. مهاجرت تحصیلی امارات به افرادی که قصد دارند مدرک خود را از این کشور دریافت نمایند بسیار مناسب است.

دانشجوی مهاجر پس از فارغ التحصیلی باید به دنبال کار باشد تا بتواند در کشور امارات بماند اگر کاری برای او پیدا نشود باید اقدام به سرمایه گذاری کند یا راه های دیگر را برگزیند تا بتواند در این کشور اقامت کند.

مهاجرت به امارات از طریق تحصیل

مهاجرت به امارات از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت در امارات برای افرادی مناسب است که سرمایه کافی برای انجام این کار را داشته باشند و بتوانند با ایده ای که در اختیار دارند کسب درآمد کنند. پس اگر هم از تمکن مالی برخوردار هستید و هم ایده تاپ و مناسبی برای ثبت شرکت در امارات را دارید می توانید از این طریق اقدام به مهاجرت کنید.

با ثبت شرکت در امارات پس از مدتی به درآمد بسیار عالی می رسید و می توانید اقدام به دعوت از نیروهای داخلی و خارجی برای کار کنید، حتی می توانید برای بستگان خود در ایران هم دعوتنامه کاری بفرستید. در حقیقت ثبت شرکت در امارات یکی از بهترین روش هایی است که می توانید از طریق آن به این کشور مهاجرت کنید و زندگی ایده آل خود را تجربه کنید و به کسب و کار خود نیز رونق دهید.

مهاجرت به امارات از طریق سرمایه گذاری

اقدام به سرمایه گذاری در امارات از روش های خوبی است که می توان از طریق آن به امارات مهاجرت کرد اما این سرمایه گذاری خود دارای چند نوع است مثل ثبت شرکت، خرید ملک و… 

ثبت شرکت انتخاب سودمندی است چرا که پیشرفت و آینده شغلی تضمین شده است. افراد با ثبت شرکت و کسب درآمد از آن هیچ مالیاتی پرداخت نمی کنند و این خود موضوعی است که موجب شده تا سرمایه گذاران ایرانی به سمت امارات بروند.

سرمایه گذاری در امارات از طریق خرید ملک راهی دیگر است که افراد می توانند پس از مدتی اقامت امارات را اخذ نمایند.

مهاجرت به امارات از طریق تولد فرزند

برای تابعیت امارات فقط افرادی این مورد را کسب می کند که پدر یا مادر از اتباع امارات باشد در غیر این صورت نمی توان از این طریق تابعیت امارات را کسب نمود.

حتی اگر فرزند در کشور امارات به دنیا نیامده باشد اما پدر یا مادر او از اتباع امارات باشند، فرزند می تواند تابعیت امارات را اخذ نماید.

مهاجرت به امارات از طریق تولد فرزند

مهاجرت به امارات از طریق ازدواج

دولت امارات برای مهاجرت از طریق ازدواج قوانین سختی را وضع کرده است و در صورت عدم رعایت قانون و سرپیچی از آن مثل ازدواج صوری و… دولت امارات اقامت دائم را از افراد می گیرد.

برای ازدواج با مردی از اتباع امارات اقامت دائم به زن داده می شود البته این ازدواج مراحلی دارد که باید طی شود در غیر این صورت این ازدواج صورت نمی گیرد.

اما برای ازدواج یک مرد ایرانی با یک زن اماراتی همان پروسه ها را باید طی کرد ولی حق شهروندی به مرد داده نمی شود و این موضوعی است که موجب دوری افراد از مهاجرت به امارات می شود.

مهاجرت به امارات از طریق ازدواج

مهاجرت به امارات از طریق خود اشتغالی

مهاجرت به امارات از طریق خود اشتغالی راهی دیگر است که به افراد این فرصت را می دهد تا خود را ثابت کنند و با درآمدزایی از طریق خود اشتغالی بتوانند در امارات ماندگار شوند.

اگر ورزشکار و یا هنرمندید و یا می توانید کار آفرینی کنید قادر خواهید بود به کشور امارات مهاجرت کنید فقط کافی است خود را برای آنان ثابت کنید و بتوانید از هنر و کار خود درآمدزایی کنید.

مهاجرت به امارات از طریق پناهندگی

مهاجرت پناهندگی خطرناک ترین راه برای ورود به خاک امارات است خیلی از افراد کورکورانه تصمیم می گیرند و با انتخاب مهاجرت پناهندگی  آینده خود و خانواده را به خطر می اندازند.

اگر کسی به شما پیشنهاد پناهندگی به امارات را داده است فقط قصد گرفتن مال و جان شما را دارد پس بهتر است این گزینه را همین الان کنار بگذارید و به هیچ عنوان از این راه وارد خاک امارات نشوید.

راحت ترین راه مهاجرت به امارات

اگر می خواهید از راحت ترین روش مهاجرت به امارات آگاه شوید و سپس اقدام کنید باید بگوییم که ثبت شرکت در امارات آسان ترین راهی است که می توانید از طریق آن به کشور امارات مهاجرت کنید. 

برای ثبت شرکت در امارات فقط نیاز به سرمایه دارید؛ بنابراین اگر از تمکن مالی برخوردار هستید می توانید به راحتی به کشور امارات مهاجرت کنید و پس از مدتی هم خانواده را به همراه خواهید داشت و هم می توانید ملک ایده آل و مورد نظر خود را در این کشور خریداری کنید.

پیشنهاد ویژه براق برای مهاجرت به امارات

اگر قصد مهاجرت به امارات را دارید پیشنهاد می کنیم همین حالا با مشاوران بین المللی براق تماس بگیرید و از آفرهای ویژه این موسسه مطلع شوید.

موسسه مهاجرتی براق با شرایط ویژه و منحصر به فرد این اطمینان را به شما می دهد تا لذت مهاجرت آسان و بی دغدغه را بچشید.