مهاجرت به ایتالیا

زندگی مرفه با مهاجرت به ایتالیا میسر است؛ اغلب افراد دوست دارند به کشوری مهاجرت کنند که از لحاظ زندگی در سطح رفاه بالا و از لحاظ کاری تضمین شده باشد که ایتالیا در این موارد رتبه خوبی را به خود اختصاص داده است.

در کشور ایتالیا درآمد بیشتر از هزینه هاست و این مورد موجب شده تا سطح رفاه زندگی در این کشور به طور چشمگیری بالا باشد درآمدزایی بالای این کشور مورد توجه اکثرا مهاجران قرار گرفته است.

شما برای مهاجرت به ایتالیا نیازمند یک مشاور مجرب هستید تا شما را گام به گام راهنمایی کند مخصوصا برای کسانی که تجربه ی مهاجرت را ندارند، موسسه مهاجرتی براق با داشتن مشاوران متخصص و بین المللی آماده ارائه مشاوره حضوری و آنلاین به شما عزیزان است تا راحت ترین روش مهاجرت با کمترین هزینه را در اختیارتان قرار دهد.

مهاجرت به ایتالیا، کشوری پیشرفته و مدرن

ایتالیا کشوری مدرن و زیباست که مورد توجه تمام مردم جهان قرار گرفته است ساختمان های مدرن با معماری زیبا موجب شده تا جذابیت این کشور نزد افراد بسیار بیشتر از دیگر کشورهای اروپایی باشد.

سطح رفاه زندگی در کشور ایتالیا بسیار مورد توجه مهاجران قرار گرفته است در این کشور گرانی به ندرت دیده می شود و درآمدزایی بالا موجب افزایش مهاجرت به این کشور شده است.

پیشرفت ایتالیا از لحاظ پزشکی و درمانی قابل توجه است و کیفیت ارائه خدمات این کشور در سطح جهان بسیار زبانزد است. وجود بیمارستان های دولتی هزینه درمان را به صفر رسانده است.

با مهاجرت به ایتالیا به آسانی صاحب خانه می شوید. ایتالیا از معدود کشورهای اروپایی است که خرید ملک در آن روند بسیار آسانی دارد درصد بالایی از اتباع ایتالیایی خانه شخصی خود را دارند که این نشان دهنده خرید آسان ملک در این کشور است.

پیشرفت ایتالیا در حوزه بانکداری و بانک ها نیز دیده می شود. در این کشور قوانینی وجود دارد که می توان بدون اقامت و اخذ تابعیت این کشور افتتاح حساب کرد.

مهاجرت به ایتالیا چه ویژگی هایی دارد؟

روش های مهاجرت به ایتالیا

برای مهاجرت به ایتالیا راه های بسیاری وجود دارد اما نکته حائز اهمیت این است که کدام راه مناسب تر است تا افراد به خواسته خود با مهاجرت برسند؟ 

اگر تجربه مهاجرت به ایتالیا را ندارید و نمیدانید کدام راه مناسب تر است توصیه ما به شما این است که همین حالا با مشاوران متخصص و بین المللی براق تماس بگیرید تا با مشورت با مشاوران بهترین راه مهاجرت را پیش رویتان بگذارنند.

در ادامه لیستی از راه های مهاجرت به ایتالیا را مشاهده می کنید.

مهاجرت کاری به ایتالیا

یکی از بهترین راه های مهاجرت به ایتالیا که آسان ترین راه هم محسوب می شود مهاجرت کاری به ایتالیا است. امروزه درصد کثیری از مهاجرت ها بدین طریق صورت می گیرد.

با رشد اقتصادی ایتالیا نرخ بیکاری در این کشور در سال های اخیر کاهش یافته است و بدین ترتیب ایتالیا با افزایش مهاجرت کاری رو به روست.

برای مهاجرت کاری به ایتالیا اگر سابقه کاری و تحصیلات داشته باشید امکان پذیرفته شدن شما بسیار بالاست البته که این کشور با جذب نیروی تازه کار از روش کارآموزی استفاده می کند.

مهاجرت به ایتالیا از طریق کار

مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

مهاجرت به ایتالیا از طریق تحصیل راه خوبی است برای افرادی که قصد اخذ مدرک از دانشگاه های بین المللی دارند چرا که این کشور از لحاظ سیستم آموزشی بسیار پیشرفته است و دارای تمامی رشته ها برای تحصیل است.

اگر زبان ایتالیایی را آموزش ندیده اید نگران نباشید. یکی از مزیت های دانشگاه های ایتالیا برای مهاجران این است که تدریس به زبان ایتالیایی یا انگلیسی وجود دارد.

در اکثر دانشگاه های ایتالیا تحصیل رایگان است و از مزیت های این کشور به شمار می رود اگر مهاجرت تحصیلی را انتخاب کرده اید باید بگوییم آینده شغلی خود را در این کشور تضمین کرده اید.

مهاجرت به ایتالیا از طریق تحصیل

مهاجرت از طریق ازدواج به کشور ایتالیا

مهاجرت به ایتالیا از طریق ازدواج راه آسانی برای اخذ شهروندی این کشور است. افرادی که با یک شهروند ایتالیایی ازدواج می کنند می توانند پس از مدتی تابعیت این کشور را اخذ نمایند.

با توجه به اینکه در سال های اخیر دولت ایتالیا با افزایش ازدواج های صوری رو به رو بود قوانینی را وضع کرد و آن هم این بود که افراد باید 3 سال زندگی مشترک را بگذرانند همچنین این ازدواج باید رسمی باشد و حتما در کلیسا صورت گیرد.

مهاجرت به ایتالیا از طریق تولد

ایتالیا از کشورهایی است که تابعیت فرزند را از طریق تابعیت پدر یا مادر امکان پذیر کرده است. اگر پدر یا مادر فرزندی از اتباع ایتالیا باشند فرزند نیز می تواند تابعیت این کشور را اخذ نماید.

ایتالیا برای اعطای تابعیت خود به فرزندان مجهول یعنی فرزندان متولد شده که پدر و مادر مشخصی ندارند سخت گیری نمی کند و تابعیت ایتالیا را به آنها می دهد.

مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در ایتالیا از دیگر راه های اخذ تابعیت این کشور است مخصوصا برای کسانی که ثبت شرکت را انتخاب می کنند اخذ تابعیت ایتالیا بسیار آسان خواهد بود.

در ایتالیا مهاجرت سرمایه گذاری با ثبت شرکت به افراد در درآمدزایی کمک بسیاری می کند چرا که درآمد به نسبت دخل و خرج به میزان قابل توجهی بالا است.

افراد با سرمایه گذاری در ایتالیا علاوه بر خود می توانند خانواده را به همراه خود به این کشور ببرند و دیگر نگران دوری از خانواده نباشند.

مهاجرت به ایتالیا از طریق خود اشتغالی

خود اشتغالی راه دیگر برای مهاجرت به ایتالیا است که مناسب افرادی است که کارآفرین هستند یا در ورزش و هنر تبحر خاصی دارند که با مهاجرت به ایتالیا می توانند علاوه بر شکوفایی استعداد خود درآمدزایی کنند.

دولت ایتالیا برای افرادی که در ورزش مهارت و در هنر شایستگی دارند فرصت خوبی را ایجاد کرده تا با مهاجرت ایتالیا به بهترین ها دست یابند فقط کافی است ثابت کنند درآمدزایی از این طریق امکان پذیر است و می توانند از پس مخارج خود بر بیاید.

مهاجرت پناهندگی به ایتالیا

مهاجرت پناهندگی ایتالیا راه پردردسر و نادرست برای خروج از کشور است که به هیچ کس، تحت هیچ شرایطی پیشنهاد نمی شود چرا که عواقب بدی به دنبال خواهد داشت.

اگر قصد مهاجرت به ایتالیا را دارید با مشاوران بین المللی گفت و گو کنید تا با راه های خوب مهاجرت ایتالیا آشنا شوید و به جای پناهندگی ایتالیا از طریق روش های بهتری که آینده شما را تضمین می کند به این کشور مهاجرت کنید.

راحت ترین راه مهاجرت به ایتالیا

از میان تمام راه های مهاجرتی به ایتالیا 3 راه بهتر و آسان تر است و آینده افراد از این طریق تضمین شده است از این 3 روش می توانیم به مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به ایتالیا اشاره کنیم.

این 3 روش آینده ای درخشان و روشن را برای مهاجران رقم می زنند و ریسک مهاجرت را به کمترین مقدار ممکن می رسانند چرا که بعضی از راه های مهاجرت مثل مهاجرت خود اشتغالی ریسک بالایی دارند و استرس زا هستند اما برخی دیگر مثل موارد گفته شده از ریسک پایینی و نزدیک به صفر را برخوردار هستند.

بهره مندی از شرایط ویژه براق برای مهاجرت به ایتالیا 

موسسه مهاجرتی براق با در اختیار داشتن مشاورین متخصص بین المللی آماده ارائه خدمات برای مهاجران است تا با انتخاب درست و تضمین شده آینده ای درخشان و زندگی با رفاه بالا را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورند.

همین حالا با مشاوران متخصص براق تماس بگیرید و از آفرهای ویژه این موسسه مهاجرتی آگاه شوید.