مهاجرت به ترکیه

امروزه ترکیه به عنوان نزدیک ترین مقصد برای مهاجرت انتخاب می شود اما اینکه افراد برای مهاجرت به ترکیه کدام یک از راه های مهاجرتی را انتخاب می کنند در مدت اقامت آنها و تضمین آینده شغلی بسیار موثر است.

برای متقاضیان ایرانی مهاجرت به ترکیه از طریق مهاجرت کاری، تحصیلی و… در سریع ترین زمان ممکن امکان پذیر است و می توانند با مهاجرت قانونی و کمک گرفتن از موسسه مهاجرتی بین المللی زندگی خود و خانواده و آینده شغلی خود را تضمین کنند.

یکی از موسسه هایی که می تواند یاری رسان شما در امر مهاجرت باشد موسسه مهاجرتی براق است. مشاوران مهاجرتی براق آماده ارائه خدمات آنلاین و حضوری به افرادی است که قصد مهاجرت ترکیه را دارند پس اگر قصد مهاجرت را دارید همین حالا با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید.

مهاجرت به ترکیه، نزدیک ترین مقصد مهاجرتی

ترکیه از همسایگان ایران است که به دلیل وضع قوانین آسان برای مهاجران این کشور مورد توجه بسیاری از ایرانیان برای مهاجرت قرار گرفته است.

ترکیه به دلیل امکانات خوب و جاذبه های فراوانی که دارد مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، سرمایه گذاری و… در آن رو به افزایش است و این روند سال به سال افزایش می یابد.

کارکنان ترکیه ای از مزایا و حقوق بالایی برخوردار هستند و این موضوع خود انگیزه ای برای اشتغال در ترکیه است. مهاجرت کاری ترکیه به خاطر مزایای خوب آن بسیار قابل توجه است.

اگر قصد مهاجرت به ترکیه را دارید باید بگوییم هزینه مسکن در ترکیه مناسب است. نه خیلی ارزان است و نه خیلی گران که نتوان از پس آن بر آمد.

ترکیه از معدود کشورهایی است که هم اروپایی محسوب می شود و هم آسیایی چرا که بخشی از آن در آسیا و بخش دیگر آن در اروپا است و پیش بینی می شود که در آینده ای نزدیک زیر مجموعه از اتحادیه اروپا شود.

مزایا مهاجرت به ترکیه

  • مهاجران تحصیلی ترکیه از امکانات یک کشور اروپایی بهره مند می شوند ولی با نصف هزینه آنها
  • امکان افتتاح حساب بین المللی
  • هزینه پایین مسکن
  • حمل و نقل آسان
  • ثبت شرکت با درآمدزایی بالا 
  • نزدیک به ایران 
  • امکان اخذ اقامت دائم در کمترین زمان ممکن

روش های مهاجرت به ترکیه

ترکیه از کشورهایی است که راه های مهاجرتی آن بسیار زیاد و آسان است در ادامه لیستی از راه های مهاجرتی ترکیه را مشاهده می کنید. اما اینکه کدام راه بهتر و به نفع افراد است که آینده شغلی آن ها را تضمین می کند و زندگی مرفه ای برایشان ایجاد می کند بر عهده مشاوران بین المللی است.

موسسه مهاجرتی براق آماده ارائه خدمات آنلاین و حضوری به افرادی هستند که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند پس اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید همین حالا با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید.

  • مهاجرت ترکیه از طریق کار
  • مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل
  • مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک
  • مهاجرت از طریق ازدواج به کشور ترکیه
  • مهاجرت به ترکیه از طریق تولد
  • مهاجرت خود اشتغالی ترکیه
  • مهاجرت پناهندگی به ترکیه

مهاجرت ترکیه از طریق کار

مهاجرت کاری به ترکیه از راه های اقامت در این کشور است که در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است برای این مهاجرت نیاز به یک دعوتنامه دارید.

فراموش نکنید که برای مهاجرت ترکیه از طریق کار حتما باید رزومه کاری و مدرک خود را برای یک کمپانی بفرستید تا کارفرما برایتان دعوتنامه بفرستد. این مراحل را طی کنید و اگر از اشتغال در این کشور مطمئن شدید به سمت مهاجرت بروید.

اگر مهاجرت کاری ترکیه را انتخاب کرده اید پس از مدتی می توانید خانواده را هم همراه خود به این کشور ببرید البته این در صورتی امکان پذیر است که تمکن مالی داشته باشید.

مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل

مهاجرت تحصیلی ترکیه از دیگر راه های آسان برای مهاجرت است؛ محصلان برای مهاجرت تحصیلی باید از سمت دانشگاهی پذیرش شوند تا بتوانند به تحصیل در آن بپردازند.

کشور ترکیه در اکثر رشته ها پذیرش دارد ولی رشته های فنی و مهندسی بسیار پرتقاضا تر هستند ولی این دلیل نمی شود که رشته های دیگر پذیرش نداشته باند.

هزینه تحصیل در کشور ترکیه بسته به نوع دانشگاه آن دارد چرا که ترکیه همانند ایران دارای دانشگاه های دولتی است که هزینه تحصیل در آنها رایگان است.

مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در ترکیه از دیگر راه های مهاجرت به این کشور است؛ این سرمایه گذاری از راه های ثبت شرکت، خرید خانه و… امکان پذیر است.

برای ثبت شرکت در ترکیه باید ایده تجاری خوبی در ذهن داشته باشید تا بتوانید از طریق آن نیرو استخدام کنید و بیمه و مالیات آنها را بپردازید با گذر زمان می توانید خانواده را نیز در کنار خود در کشور ترکیه داشته باشید.

دولت ترکیه از کسانی که به ثبت شرکت در این کشور می پردازند استقبال بی نظیری می کند چرا که این کشور به مهاجران سرمایه گذار بسیار نیازمند است.

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

خرید ملک در کشور ترکیه از راه های رفتن به این کشور است خرید ملک فرصت خوبی است تا در مدت زمان کوتاهی اقامت دائم این کشور را به دست آورید.

خرید ملک برای مهاجرت به ترکیه راهی مطمئن و بدون ریسک است به همین خاطر امروزه بسیاری از افراد به فکر مهاجرت به ترکیه می باشند.

مهاجرت از طریق ازدواج به کشور ترکیه

ازدواج با اتباع ترکیه از دیگر راه های مهاجرت ترکیه است. اگر بخواهید این روش را برای مهاجرت انتخاب کنید باید چند سال از زندگی مشترک شما بگذرد و ازدواج صوری نباشد تا بتوانید بی دردسر در این کشور زندگی کنید.

برای مهاجرت از این طریق به ترکیه از ازدواج صوری خودداری کنید چرا که دولت ترکیه مجازات سنگینی را برای افراد خطاکار  تعیین کرده است.

مهاجرت به ترکیه از طریق تولد

ترکیه برای اعطای تابعیت خود از سیستم خون پیروی می کند بدین صورت که فقط فرزندانی تابعیت ترکیه را اخذ می نمایند که پدر یا مادر ترکیه ای داشته باشند یعنی از اتباع ترکیه باشند.

اگر پدر یا مادر تابعیت ترکیه را با هر روش قانونی به دست آورند امکان اخذ تابعیت ترکیه برای فرزند نیز وجود دارد در غیر این صورت نمی تواند.

مهاجرت خود اشتغالی ترکیه

خود اشتغالی راه دیگری برای اخذ شهروندی ترکیه و یا تابعیت ترکیه است. بسیاری از هنرمندان و ورزشکارانی که می توانند از مهارت خود درآمدزایی کنند از این طریق به ترکیه مهاجرت می کنند.

کارآفرینی نیز از راه های مهاجرت به ترکیه است که برای افرادی که ایده جدید دارند بسیار مناسب است به شرط اینکه بتوانند از آن ایده درآمدزایی کنند.

مهاجرت پناهندگی به ترکیه

راهی نادرست و اشتباه که آینده تیره و تاریکی را برای افراد رقم می زند مهاجرت پناهندگی به ترکیه است چه بسیار افرادی که این راه را برای مهاجرت انتخاب کرده اند و آینده ای ناایمن برای خود رقم زده اند.

پیشنهاد ما به افراد این است که برای مهاجرت ترکیه از روش پناهندگی تحت هیچ شرایطی استفاده نکنند و برای مهاجرت راه های دیگر را انتخاب کنند.

ارزیابی روش های مهاجرت به ترکیه 

از میان تمام روش های گفته شده فقط چند روش بهتر است که به افراد نیز پیشنهاد می شود که برای مهاجرت آنها را انتخاب کنند از این روش ها می توانیم به مهاجرت سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری اشاره کنیم.

این روش ها برای اقامت دائم و اخذ تابعیت ترکیه در کمترین زمان ممکن میسر است و راهی بی دردسر و بدون ریسک می باشند.

آفرهای موسسه براق برای مهاجرت به ترکیه

موسسه مهاجرتی براق با دارا بودن مشاوران بین المللی آماده ارائه خدمات حضوری و آنلاین به متقاضیان مهاجرت ترکیه هستند تا افراد با هزینه ای کم به اهداف خود از مهاجرت برسند.

همین حالا با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید تا از آفرهای ویژه موسسه براق برای مهاجرت ترکیه آگاه شوید.