مهاجرت به عمان

مهاجرت به عمان، نزدیکترین مقصد مهاجرتی برای ایرانیان سال به سال افزایش می یابد؛ عمان از کشورهای عضو خاورمیانه است که مانند بسیاری از همسایه ها با ایران مرز دریایی دارد.

مهاجرت به عمان کشور عرب زبان در جنوب دریای عمان به دلیل پیشرفته و مدرن بودن در سراسر دنیا پرطرفدار است و به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورها شناخته شده است.

موسسه مهاجرتی براق در ادامه شما را با راه و روش های مهاجرت به عمان آشنا می کند و سپس مشاوران موسسه با ارائه روش هایی کم هزینه، راه درست مهاجرت را برای مهاجران روشن می سازند.

مهاجرت به عمان، کشور مدرن خاورمیانه

عمان یکی از زیباترین و پیشرفته ترین کشورهای عضو خاورمیانه است مطمئنا بارها عکس هایی از این کشور زیبا را دیده اید و متوجه چشمگیر بودن ساختمان ها و تفرجگاه های این کشور شده اید الته که عمان دارای جاذبه های بی شماری است.

مسقط پایتخت و بزرگترین شهر عمان است که البته بسیاری از آثار تاریخی عمان در این شهر قرار گرفته است اگر عکس های از مسقط عمان را دیده باشید یک ویژگی توجه شما را جلب می کند؛ و آن هم زیبایی و پیچ و خم های خیابان های این شهر است که بسیار دیدنی است.

کشور عمان به دلیل دارا بودن منابع نفتی بسیار در بین مردم جهان شهرت یافته است درسته که وجود ذخایر نفت بر اقتصاد قوی این منطقه افزوده است اما کشاورزی هم نقش بسزایی در اقتصاد عمان دارد کشور عمان برای گسترش و پیشرفت خود نیازمند نیرو است تا اقتصاد قوی تر و تکنولوژی به روز تری را ایجاد کند به همین خاطر از مهاجرت کاری حمایت می کند.

کشور عمان از همه ی مشاغل برای جذب نیرو حمایت می کند و جزو کشورهایی است که علاقه مند به پیشرفت و گسترش اقتصادی است به همین خاطر به جذب نیرو از خارج کشور استقبال خوبی کرده است و آمارها نیز نشان داده که مهاجرت کاری به عمان به دلیل ارزش بالای پول این کشور افزایش یافته است.

پیشرفت تکنولوژی و به روز بودن عمان در حوزه آموزش، مهاجرت تحصیلی به این کشور را افزایش داده است. عمان دارای تاپ ترین دانشگاه هاست که در اکثر رشته ها پذیرش دانشجو دارند.

امتیازات مهاجرت به عمان در یک نگاه

  • امکان اشتغال در شغل ایده آل
  • ترفیع شغلی
  • ارزش بالای پول عمان
  • قیمت پایین خودرو
  • تحصیل در بهترین دانشگاه ها
  • قیمت مناسب مسکن
  • زندگی در کشوری خوش آب و هوای
  • امنیت مطمئن

روش های مهاجرت به عمان

در ادامه قصد داریم تا همه ی راه هایی که برای مهاجرت به عمان استفاده می شود را توضیح دهیم تا با روش های مهاجرت به عمان آشنا شوید و سپس با توجه به اهداف خود از مهاجرت بهترین روش را انتخاب کنید.

اگر نمی دانید برای رسیدن به هدف خود کدام روش مناسب تر است و مقصدی کوتاه و بی دردسر را برایتان به ارمغان می آورد بهتر است با مشاوران بین المللی مشورت کنید؛ مشاوران براق انتخاب خوبی برای مهاجران هستند چرا که مسیر مهاجرت را برای افراد روشن می سازند.

  • مهاجرت کاری به عمان
  • مهاجرت تحصیلی عمان
  • مهاجرت از طریق ازدواج به کشور عمان
  • مهاجرت به عمان از طریق تولد
  • مهاجرت به عمان از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به عمان از طریق خود اشتغالی
  • مهاجرت پناهندگی عمان

مهاجرت کاری به عمان

مهاجرت به عمان از طریق کار یکی از بهترین روش هاست چرا که عمان به نیروهای کاری بسیاری نیازمند است به همین خاطر افراد با مهاجرت کاری به حقوق و مزایای خوبی دست می یابند.

نرخ بیکاری در کشور عمان به طور قابل توجهی در سال های اخیر کاهش یافته است و این انگیزه ای برای افراد است تا با مهاجرت به عمان به بهترین شغل ها دست یابند. فراموش نکنید که پول عمان از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

برای مهاجرت عمان از طریق کار نیازمند یک دعوتنامه هستید برای همین باید رزومه کاری خود را برای یک کارفرما در عمان بفرستید تا در صورت تایید برایتان دعوتنامه بفرستاد (به این فرایند دریافت جاب آفر عمان نیز می گویند).

برای دریافت جاب آفر عمان می توانید با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید چرا که مشاوران بین المللی براق بهترین راهکارها را در اختیارتان قرار می دهند.

مهاجرت تحصیلی عمان

تحصیل در عمان راه انتخاب خوبی برای اخذ مدرک معتبر است چرا که این کشور دارای دانشگاه خوب و تراز بالایی است که پذیرای محصلان بسیاری از سراسر دنیاست.

افرادی که قصد تحصیل در دانشگاه های عمان را دارند باید پس از انتخاب دانشگاه مورد نظر فرم درخواست خود را برای آنها ارسال کنند تا در صورت تایید مسئولان بتوانند مهاجرت به عمان از طریق تحصیل را انتخاب کنند.

دانشجویان در حین تحصیل می توانند در این کشور مشغول به کار شوند البته تایم کاری برای دانشجویان محدود است اما راه خوبی برای کسب درآمد و آشنایی بیشتر با کشور عمان است. اگر افراد تمایل داشته باشند می توانند پس از اخذ مدرک به دنبال کار و استخدام در عمان باشند.

مهاجرت از طریق ازدواج به کشور عمان

ازدواج از دیگر راه هایی است که می توان از طریق آن به عمان مهاجرت کرد و شهروندی عمان را کسب نمود این راه آسان است اما افراد باید تمامی شرایط و قوانین را رعایت کنند.

افراد برای ازدواج باید تمکن مالی داشته باشند و از سن قانونی رد شده باشند فراموش نکنید که کشور عمان برای اعطای تابعیت خود از افراد 10 سال زمان می خواهد یعنی تحت هر شرایطی افراد باید 10 سال صبر کنند تا شهروندی عمان را اخذ کنند.

افراد با مهاجرت به عمان از طریق ازدواج در سال های اخیر با سختگیری ها و قوانین سختی رو به رو شده اند به همین خاطر این راه در بین افراد خیلی دیده نمی شود اما به هر حال مهاجرت از طریق ازدواج امکان پذیر است.

مهاجرت به عمان از طریق تولد

از دیگر راه های مهاجرت به عمان از طریق تولد فرزند می باشد بسیاری از خانواده ها برای تولد فرزند خود به عمان مهاجرت می کنند تا با اخذ تابعیت عمان برای فرزند خود او را از بسیاری از مزایای این کشور بهره مند سازند؛ اما بهتر است قبل از اقدام به این کار از قوانین کشور عمان مطلع شوید.

عمان برای اعطای تابعیت خود به فرزندان از 3 روش استفاده می کند: 

1_  پدر یا مادر از اتباع عمان باشد و فرزند در خاک عمان به دنیا آمده باشد.

2_ پدر و مادر از اتباع عمان باشند و فرزند در خاک یک کشور دیگر به دنیا بیاید.

3_ پدر و مادر فرزند نامعلوم یا فوت شده باشند.

مهاجرت به عمان از طریق سرمایه گذاری

از راه های خوب و آسان برای مهاجرت به عمان از طریق سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری در عمان از طریق راه های مختلفی انجام می شود که هر فرد مطابق هدف و بودجه خود بهترین آن را انتخاب می کند.

ثبت شرکت از بهترین راه های سرمایه گذاری در عمان است به این صورت که افراد از طریق بیزینس پلن خود اقدام به تاسیس شرکت کنید البته باید برای این کار تمکن مالی داشته باشید و برای استخدام نیرو از شهروند عمان هم استفاده کنید.

خرید ملک از دیگر راه های سرمایه گذاری در عمان است اما دولت این کشور تعیین می کند که افراد در کجا ملکی خریداری کنند و همه فرایندها زیر نظر آنهاست.

مهاجرت به عمان از طریق خود اشتغالی

خود اشتغالی از دیگر راه هایی است که مهاجرت به عمان را افزایش داده است؛ این روش مهاجرت عمان برای افرادی مناسب است که هنر و یا مهارت انجام کاری را دارند.

بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران از این روش برای مهاجرت استفاده می کنند؛ البته باید چند سال سابقه کاری داشته باشید تا بتوانید از این طریق مهاجرت کنید.

دولت عمان به افرادی که می توانند از هنر و مهارت خود کسب درآمد کنند و به تمکن مالی برسند اجازه اقامت در این کشور را می دهد.

مهاجرت پناهندگی عمان

امروزه افراد برای مهاجرت به عمان پناهندگی را هم انتخاب می کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به کشور مقصد مهاجرت کنند اما پناهندگی راه پیشنهادی مهاجران مهاجرتی نیست.

اگر شما نیز قصد مهاجرت به عمان را دارید با مشاوران مجرب بین المللی گفت و گو کنید تا با ارائه راه های آسان برای مهاجرت با توجه به اهداف شما انتخاب برایتان آسان تر و مهاجرت برایتان بدون ریسک باشد.

بهترین راه مهاجرت به عمان

تا اینجا متوجه شدید که راه های بسیاری برای مهاجرت به عمان وجود دارد اما از میان تمام این راه ها دو راه بیشتر به افراد پیشنهاد می شود و بیشتر مهاجرت ها نیز از طریق این دو را صورت می گیرد: 1_ مهاجرت کاری عمان 2_ مهاجرت سرمایه گذاری عمان

افراد از طریق بهره مندی از این راه ها به اقامت دائم این کشور می رسند و می توانند با مهاجرت به عمان خانواده را همراه خود به این کشور ببرند.

انتخاب موسسه مهاجرتی براق برای مهاجرت به عمان

موسسه مهاجرتی براق با تجربه و تخصصی که در این حوزه دارند می تواند بهترین راهنما برای مهاجران باشند تا افراد مسیر درست مهاجرت با کمترین زمان و هزینه را طی کنند.

مشاوران بین المللی براق آماده ارائه راهکارهای مناسب و آفرهای ویژه به متقاضیان مهاجرت به عمان هستند اگر مشورت حضوری با مشاوران برایتان مقدور نیست می توانید با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید.