مهاجرت به فرانسه

مهاجرت به فرانسه امروزه بحث داغی در بین مهاجران است چرا که فرانسه دارای مزیت های بسیاری برای زندگی و کار است و بالاترین شاخص امید به زندگی را دارد.

فرانسه یکی از پرجمعیت ترین کشورهای اروپای غربی است و امروزه نرخ رشد مهاجرت به فرانسه افزایش یافته است و راه های بسیاری برای مهاجرت به فرانسه وجود دارد.

موسسه مهاجرتی براق در ادامه شما را با روش های مهاجرت به فرانسه و بهترین روش مهاجرت آشنا می کند اگر قصد مهاجرت به کشور فرانسه را دارید حتما در ادامه همراه ما باشید چرا که می خواهیم آفرهای ویژه ای برای مهاجرت را در اختیارتان قرار دهیم تا با کمترین هزینه به فرانسه مهاجرت کنید.

خلق زندگی مطلوب با مهاجرت به فرانسه

اگر قصد دارید به یکی از کشورهای عضو منطقه شنگن سفر کنید فرانسه انتخاب خوبی است چرا که راه های مهاجرت به آن آسان است و تضمین زندگی با استانداردهای بالا امکان پذیر است.

سیستم آموزشی در فرانسه قابل قیاس با دیگر کشورها نیست چرا که این کشور از روش های پیشرفته و جدیدی استفاده کرده است و افراد ترغیب به تحصیل در این کشور شده اند. همانطور که مستحضرید بسیاری از دانشمندان و فیلسوفان در دانشگاه های فرانسه مشغول به تحصیل بوده و هستند.

به دلیل وجود برج ایفل و شهر پاریس فرانسه در بین مردم جهان بسیار مشهور است اما نباید فراموش کنیم که فرانسه دارای تاپ ترین شهرها و دیدنی ترین جاهاست که موجب زیبایی هرچه بیشتر فرانسه شده است.

برا کسانی که به دنبال راهی برای تضمین آینده شغلی هستند جاب آفر فرانسه بهترین راه برای آنهاست که از طریق آن می توانند با مهاجرت کاری به فرانسه رزومه کاری خوبی کسب نمایند.

افرادی که می خواهند با مهاجرت، به زندگی ایده آل خود برسند و زندگی بی نظیری داشته باشند فرانسه بهترین انتخاب است؛ چرا که فرانسه جزو کشورهایی است که شاخص امید به زندگی و سطح استاندارد زندگی در آن بالاست.

امتیاز خوب مهاجرت به فرانسه

  • شاخص بالای امید به زندگی
  • کشوری با سیستم آموزشی بسیار پیشرفته
  • مراقبت های درمانی خوب
  • دریافت اقامت دائم برای همراه
  • مهاجرت بدون مدرک زبان
  • سفر بدون ویزا به کشورهای دنیا
  • تایم کاری استاندارد
  • شرایط خوب آب و هوایی

روش های مهاجرت به فرانسه

در حال حاضر روش های بسیاری برای مهاجرت به فرانسه وجود دارد که اکثر مردم دنیا مخصوصا ایرانیان از این روش ها استفاده می کنند. لیستی از روش های مهاجرت فرانسه را در ادامه مشاهده می کنید.

در ادامه با روش های متفاوتی برای مهاجرت به فرانسه رو به رو می شوید اما اینکه کدام روش شما را راحت تر به اهداف خود می رساند مهمترین نکته است به همین خاطر توصیه می کنیم حتما از مشاوران بین المللی کمک بگیرید و برای مهاجرت به فرانسه با آنها مشورت کنید.

  • مهاجرت کاری به فرانسه 
  • مهاجرت تحصیلی فرانسه
  • مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به فرانسه از طریق ثبت شرکت
  • مهاجرت از طریق ازدواج به کشور فرانسه
  • مهاجرت به فرانسه از طریق تولد
  • مهاجرت به فرانسه از طریق خود اشتغالی
  • مهاجرت پناهندگی به فرانسه

مهاجرت کاری به فرانسه 

مهاجرت به فرانسه از طریق کار یکی از بهترین روش هاست که با تضمین آینده شغلی همراه است و برای این نوع مهاجرت فقط کافی است دعوتنامه برای فرد متقاضی ارسال شود.

مهاجرت به فرانسه از طریق جاب آفر امکان پذیر است به این صورت که فرد رزومه کاری خود را برای یک کارفرما از اتباع فرانسه می فرستند تا در صورت نیاز به نیروی مشابه فرد متقاضی، دعوتنامه فرستاده شود.

اگر قصد مهاجرت کاری به فرانسه را دارید برای دریافت جاب آفر فرانسه می توانید با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید تا مشاوران مجرب براق بهترین جاب آفر فرانسه را به شما معرفی کنند.

مهاجرت تحصیلی فرانسه

مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل به دلیل دارا بودن فوق پیشرفته ترین سیستم های آموزشی بسیار مناسب محصلان است بنابراین اگر قصد مهاجرت تحصیلی به فرانسه را دارید به هیچ عنوان تعلل نکنید.

امکان تحصیل رایگان در دانشگاه های کشور فرانسه وجود دارد. اکثر دانشگاههای فرانسه از اعتبار بالایی برخوردار هستند به همین خاطر خیلی از افراد از سراسر دنیا علاقه مند به تحصیل در فرانسه هستند.

افراد با اخذ مدرک از دانشگاه های فرانسه می توانند طبق رشته تحصیلی خود در این کشور مشغول به کار شوند برای پیدا کردن شغل مورد نظر 1 سال زمان دارید که این فرصت کافی و خوبی است که نوع اقامت خود را تغییر دهید.

مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل

مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری

افرادی که از تمکن مالی برخوردار هستند مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری را انتخاب می کنند چرا که بهترین راه برای مهاجرت است و افراد از این طریق می توانند خانواده را هم پس از مهاجرت به همراه داشته باشند.

سرمایه گذاری در فرانسه از طریق راه های مختلفی صورت می گیرد و هر کسی می تواند مطابق هدف خود از مهاجرت و بودجه مدنظر بهترین راه سرمایه گذاری در فرانسه را انتخاب کند.

شرایط خوب بازار مسکن و قیمت های منطقی و واقعی خانه ها مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذار را افزایش داده است به همین خاطر خرید ملک یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری در فرانسه است.

مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به فرانسه از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت از راه های سرمایه گذاری در فرانسه است که از طریق آن می توان به فرانسه مهاجرت کرد و اقامت دائم این کشور را اخذ نمود اگر تمامی شرایط به خوبی پیش بروند امکان مهاجرت خانواده در کمترین زمان ممکن است.

افرادی که یک طرح تجاری خوب در ذهن دارند که از طریق آن می توان در کشور فرانسه اقدام به ثبت شرکت نمود می توانند با ارائه طرح خود به فرانسه مهاجرت کنند؛ فراموش نکنید که پس از ثبت شرکت باید به گردش مالی قابل قبولی دست یابید.

مهاجرت از طریق ازدواج به کشور فرانسه

یکی از راه های اخذ تابعیت فرانسه از طریق ازدواج است افرادی که با اتباع فرانسه ازدواج می کنند برای اخذ تابعیت این کشور می توانند اقدام کنند البته اگر ازدواج صوری نباشد و طبق قوانین فرانسه ثبت شود.

اگر زوجین 3 سال در فرانسه زندگی کنند و از تمام قوانین این کشور برای ازدواج پیروی کنند پس از 3 سال فرد می تواند تابعیت فرانسه را اخذ نماید.

فراموش نکنید که اگر قصد مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج را دارید برای اخذ تابعیت این کشور یک شرط وجود دارد و آن هم این است که زبان فرانسوی را آموزش دیده باشید.

مهاجرت به فرانسه از طریق تولد

برخی زوجین برای تولد فرزند خود به فرانسه مهاجرت می کنند تا تابعیت فرانسه را برای فرزند اخذ نمایند اما حالا که این موضوع خیلی باب شده بهتر است یک سری نکات را بدانید.

فرانسه برای اعطای تابعیت خود از قانون خون پیروی می کند به این صورت که یکی از زوجین یعنی مادر یا پدر باید تابعیت فرانسه را داشته باشند تا بتوانند برای فرزند تابعیت این کشور را اخذ نمایند.

در فرانسه کودکان بدون هویت، افرادی که پدر و مادر آنها فوت شده است و افرادی که پدر و مادر آنها نامعلوم است برای اخذ تابعیت فرانسه می توانند اقدام کنند.

مهاجرت به فرانسه از طریق خود اشتغالی

مهاجرت خود اشتغالی به فرانسه راهی خوب و آسان برای کسانی است که هنر و مهارت انجام کاری را دارند که از طریق آن می توانند درآمدزایی کنند و آینده خود را در این کشور درخشان سازند.

بسیاری از ورزشکاران از سراسر جهان مهاجرت خود اشتغالی فرانسه را انتخاب می کنند البته این در صورتی امکان پذیر است که فرد بتواند از مهارتی که دارد کسب درآمد کند.

مهاجرت پناهندگی به فرانسه

مهاجرت به فرانسه از طریق پناهندگی یکی از راه های پر ریسک است که آینده گنگ و تاریکی دارد به همین خاطر توصیه می شود افراد از این روش مهاجرت دانمارک استفاده نکنند.

برای اینکه در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه به دانمارک مهاجرت کنید با مشاوران براق گفت و گو کنید تا با توجه به اهداف شما از مهاجرت بهترین گزینه ها را پیش رویتان بگذارند.

راحت ترین راه مهاجرت به فرانسه

تا اینجا متوجه شدید که راه های بسیاری برای مهاجرت به فرانسه وجود دارد اما سه راه مهاجرتی بیشتر باب شده و افراد از طریق این راه ها بیشتر اقدام به مهاجرت می کنند از این راه ها می توان به مهاجرت کاری فرانسه، مهاجرت تحصیلی به فرانسه و مهاجرت سرمایه گذاری به فرانسه اشاره کرد.

تضمین آینده شغلی، رفاه زندگی و از همه مهم تر اخذ تابعیت و شهروندی فرانسه از طریق این سه روش امکان پذیر است.

موسسه مهاجرتی براق پلی برای مهاجرت به فرانسه

موسسه مهاجرتی براق سالهاست که با بهره مندی از مشاوران بین المللی پلی برای مهاجرت از ایران به دیگر کشورهای اروپایی محسوب می شود و در این سال ها رضایت بسیاری از مهاجران را جلب کرده است؛ سابقه درخشان این موسسه گویای همه چیز است.

اگر شما نیز قصد مهاجرت به فرانسه را دارید می توانید با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید و از راهنمایی مشاوران براق برای مهاجرت آسان و کم هزینه بهره مند شوید.