مهاجرت به هلند

هلند کشور پرجمعیت اروپاست که مهاجرت به آن آسان و زندگی در آن آسایش و آرامش را به همراه دارد به همین خاطر امروزه مهاجرت با روش های مختلف به این کشور بسیار افزایش یافته است.

هلند از کشورهای خوش آب و هوا با طبیعت منحصر به فرد است همه ی مردم جهان، هلند را به عنوان شادترین کشور اروپا می شناسند به همین خاطر افراد بسیاری به هلند مهاجرت می کنند تا از این ویژگی ها بهره مند شوند.

مشاوران متخصص و بین المللی براق در این مقاله بهترین راه های مهاجرت به هلند و نکاتی که در هیچ کجا به آن اشاره نشده است را بازگو کرده اند پس حتما ادامه این مقاله را دنبال کنید و اگر پاسخ سوالات خود را دریافت نکردید با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید.

آینده ای تضمین شده با مهاجرت به هلند 

پایداری شرایط اقتصادی در هلند مهاجرت به آن را افزایش داده است. هلند کشوری مهاجر پذیر است که یکی از دلایل آن شرایط خوب اقتصادی برای شهروند هلندی است.

هزینه تحصیل در کشور هلند رایگان نیست اما به خاطر ارزش بالای مدرک دانشگاه های این کشور و اعتبار آن خیلی از افراد مهاجرت تحصیلی به این کشور را انتخاب کرده اند.

خرید خانه از طریق وام در این کشور امکان پذیر است بسیاری از افرادی که از آفرهای ویژه براق برای مهاجرت استفاده کرده اند و به هلند مهاجرت کرده اند با کسب درآمد بالا توانسته اند خانه ای شیک و مدرن برای خود و خانواده بخرند.

هزینه خوراک و پوشاک در این کشور بسیار مناسب است هر کسی که مهاجرت هلند را انتخاب کرده باشد و وارد این کشور شود متوجه سطح رفاه زندگی در این کشور می شود.

در کشور هلند درآمد افراد بسیار بالاست و علاوه بر هزینه های جانبی و زندگی افراد می توانند بخش بیشتر سرمایه خود را پس انداز کنند که این خود ویژگی منحصر به فرد کشور هلند است.

مزایای مهاجرت به هلند

  • نرخ درآمدزایی بالا
  • سطح رفاه خوب زندگی
  • اقتصاد پایدار و رو به رشد
  • امنیت مطمئن و عدم وجود بزهکار
  • آب و هوا مناسب و طبیعت چشم نواز
  • سیستم آموزشی پیشرفته
  • وجود دانشگاه های عالی رتبه
  • هزینه آموزش و پرورش فرزندان تا 18 سالگی بر عهده دولت است
  • درصد پایین نرخ بیکاری 

روش های مهاجرت به هلند

راه و روش های متنوعی برای مهاجرت به هلند وجود دارد اما نکته حائز اهمیت این هست که کدام روش برای فردی که می خواهد مهاجرت کند مناسب است. شناخت و تشخیص بهترین راه فقط تخصص مشاوران بین المللی براق است بنابراین اگر قصد مهاجرت به هلند را دارید حتما با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید.

هلند سرزمین فرصت هاست هر کسی که به دنبال آینده ای روشن و تضمین شده است فرصت را غنیمت می شمارد و به سمت انتخاب بهترین راه برای مهاجرت به هلند می رود. در ادامه بهترین روش های مهاجرت هلند را لیست کرده ایم.

  • مهاجرت کاری هلند 
  • مهاجرت تحصیلی هلند
  • مهاجرت از طریق ازدواج به کشور هلند
  • مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به هلند از طریق تولد
  • مهاجرت پناهندگی به هلند
  • مهاجرت به هلند از طریق خود اشتغالی

مهاجرت کاری هلند 

مهاجرت کاری به هلند راهی آسان برای مهاجرت به این کشور است. با مهاجرت کاری هلند آینده ای تضمین شده و با درآمد بالا برای خود و خانواده می سازید.

برای مهاجرت کاری هلند نیاز است که رزومه کاری خود را برای یک شرکت و یا یک کارفرما در هلند بفرستید تا آن را بررسی کنند. پس از بررسی در صورت تایید دعوتنامه برای متقاضی ارسال می شود.

نرخ بیکاری در کشور هلند به طور چشمگیری پایین است و هر کسی که مهاجرت کاری هلند را انتخاب می کند به بهترین شغل ها با درآمد عالی می رسد.

کشور هلند یک ویژگی منحصر به فردی دارد و آن هم مهاجرت کاری بدون نیاز به یادگیری زبان رسمی این کشور است. پس اگر قصد مهاجرت به هلند را دارید هرچه زودتر اقدام کنید.

مهاجرت به هلند از طریق تحصیلی

سیستم پیشرفته و عالی دانشگاه های هلند، قوانین آسان برای تحصیل مهاجران این فرصت خوب را در اختیار محصلان قرار داده تا هر چه زودتر اقدام به تحصیل در این کشور کنند.

درسته که هزینه تحصیل در هلند رایگان نیست اما به قدری پایین است که برای مهاجران تحصیلی اصلا به چشم نمی آید فراموش نکنید مدرکی که از این دانشگاه ها دریافت می کنید اعتبار زیادی در سطح جهان دارند.

فارغ التحصیلان در کشور هلند 1 سال زمان دارند تا به شغل مورد نظر دست یابند. 1 سال در این کشور فرصت خوبی است که بتوان به شغل ایده آل با درآمد بالا رسید.

مهاجرت از طریق ازدواج به کشور هلند

ازدواج راهی برای مهاجرت هلند است بدین صورت که افراد با ازدواج با یک فردی که تابعیت هلند را دارد می توانند اقامت این کشور را کسب نمایند.

ازدواج راهی آسان برای اخذ تابعیت هلند است و برای آن فقط یک شرط وجود دارد و آن این است که ازدواج صوری نباشد. دولت هلند راه را برای مهاجرت به این کشور هموار ساخته است.

با ازدواج در هلند مهاجرت به این کشور آسان و کسب تابعیت هلند میسر است افرادی که با اتباع این کشور وصلت کرده اند در عرض 5 سال اقامت دائم را کسب می کنند.

مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری

برای سرمایه گذاری در هلند که از روش های مهاجرت به این کشور است راه های متفاوتی وجود دارد اما دو راه ثبت شرکت و خرید ملک تضمین شده است و هر کسی که اقدام کرده آینده خود را به روشنی ساخته است.

برای خرید ملک قوانین پیچیده و سختی وجود ندارد فقط کافی است بودجه کافی برای سرمایه گذاری با خرید ملک داشته باشید تا بتوانید تابعیت این کشور را اخذ نمایید.

برای ثبت شرکت نیز شما باید برنامه های خود را برای شرکت ارائه دهید تا در صورت تایید بتوانید وارد خاک این کشور شوید و شروع به کار کنید.

مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به هلند از طریق تولد

اخذ تابعیت هلند از طریق سیستم خون و سیستم خاک امکان پذیر است. یعنی فرقی ندارد که فرزند در کدام کشور به دنیا بیاید اگر پدر یا مادر وی تابعیت هلند را داشته باشند فرزند نیز قادر خواهد بود تابعیت این کشور را دریافت کند.

اما یک روش دیگر برای اخذ شهروندی هلند وجود دارد. اگر فرزند در خاک هلند به دنیا آمده باشد بدون در نظر گرفتن تابعیت پدر یا مادر، فرزند می تواند تابعیت هلند را کسب نماید.

مهاجرت پناهندگی به هلند

مهاجرت هلند از طریق پناهندگی دشوارترین و بدترین راه است و برای آن هیچ گونه تضمینی وجود ندارد به همین خاطر کمتر کسی به سمت مهاجرت پناهندگی این کشور می رود.

دولت هلند راه های بسیاری برای مهاجرت به این کشور را در اختیار متقاضیان قرار داده است به همین خاطر پیشنهاد می کنیم همه راه ها را ارزیابی کنید و بهترین آن را انتخاب کنید تا مجبور به مهاجرت پناهندگی نباشید.

مهاجرت به هلند از طریق خود اشتغالی

مهاجرت خود اشتغالی هلند از راه های پرطرفدار است که دولت هلند از اینگونه مهاجران استقبال خوبی کرده است بنابراین اگر در حوزه فرهنگی و ورزشی هنر و مهارتی دارید حتما از این راه برای مهاجرت استفاده کنید.

بسیاری از ورزشکاران و هنردوستان از راه مهاجرت خود اشتغالی اقدام کرده اند و امروزه شاهد پیشرفت آنها در سطح اروپا هستیم که این خود انگیزه ای برای دیگر افراد است.

بهترین راه مهاجرت به هلند

راحت ترین و آسان ترین راه برای مهاجرت به هلند که در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است مهاجرت کاری و مهاجرت تحصیلی هلند است.

با مهاجرت ک علاوه بر اینکه می توانید تابعیت این کشور را کسب نمایید، می توانید خانواده را هم کنار خود داشته باشید و دیگر فراق از خانواده شما را اذیت نمی کند.

تحصیل هلند نیز راه خوبی است برای اخذ اقامت دائم این کشور چرا که هزینه پایینی دارد و بعد از فارغ التحصیلی امکان رسیدن به شغل ایده آل میسر است.

شرایط ویژه براق برای مهاجرت به هلند 

موسسه مهاجرتی براق با وجود مشاوران بین المللی خود آماده راهنمایی متقاضیان است تا با انتخاب بهترین راه برای مهاجرت آینده خود و خانواده را تضمین کنید.

برای آگاهی از آفرهای ویژه براق همین حالا با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید.