مهاجرت به کانادا

کانادا یکی از کشورهای توسعه یافته است که نرخ مهاجرت به آن در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است. مهاجرت به کانادا به دلیل سطح رفاه عالی برای مهاجرین بسیار محبوب است.

ایرانیان مقیم کانادا از مهاجرت به این کشور بسیار خرسند هستند زیرا این کشور از پرطرفدارترین مقصدها برای مهاجرت است که دارای مدرن ترین و پیشرفته ترین امکانات برای شهروندان است.

برای مهاجرت کانادا روش های مختلفی مثل سرمایه گذاری و ثبت شرکت، ازدواج، کار، تحصیل و… وجود دارد اما نکته حائز اهمیت این است که مهاجرت از طریق کار به همه ی اینها برتری دارد اما چرا و چگونه سوالی است که در ادامه به آن می پردازیم.

آیا می دانید چرا مهاجرت به کانادا محبوب است؟

امروزه هر کسی که تصمیم به مهاجرت میگیرد اول به کشور کانادا فکر می کند اما اینکه چرا مهاجرت به کانادا انقدر پر تقاضا است موضوعی است که در این بخش به آن پرداخته ایم.

نرخ بیکاری در کشور کانادا به طور چشمگیری پایین است زیرا این کشور از لحاظ دانش و صنعت رشد بسیاری کرده که موجب شده متقاضیان کار به سرعت مشغول کار شوند و با این شرایط مهاجرت کاری کانادا نیز افزایش پیدا کرده است.

درآمدزایی عالی و هزینه های پایین موردی است که موجب رفاه زندگی برای شهروند کانادایی شده و این روند سرعت مهاجرت به کشور کانادا را افزایش داده است.

همانطور که می دانید روش های مختلفی برای مهاجرت به کشور کانادا وجود دارد که همه ی این روش ها برای ایرانیان مقدور است به همین خاطر کشوری محبوب و پرطرفدار است.

خدمات اجتماعی در کشور کانادا غیر قابل وصف است این کشور دارای تمامی امکانات رفاهی و درمانی است که تمامی افراد مقیم کانادا از این امکانات برخوردار هستند.

تمام آن چیزی که در مهاجرت به کانادا از آن بهره مند می شوید!

روش های مهاجرت به کانادا

در ادامه لیستی از روش های مهاجرت کانادا را مشاهده می کنید که مهاجرت با همه ی این روش ها امکان پذیر است اما اینکه کدام روش برای شما مناسب است، انتخابی است که فقط مشاوران موسسه مهاجرتی براق به طور تخصصی از عهده ی آن بر می آیند و تضمین می کنند که با روش انتخاب شده آینده روشنی پیش رو خواهید داشت.

مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت از طریق کار به کانادا، آسان ترین و کم هزینه ترین روش است که در سال های اخیر شاهد افزایش تقاضا برای اینگونه از مهاجرت ها به کانادا هستیم. موسسه مهاجرتی براق دارای آفرهای ویژه برای کسانی است که مهاجرت کانادا را انتخاب کرده اند پس اگر قصد مهاجرت کاری کانادا را دارید همین حالا با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید.

حال که کشور کانادا با کمبود نیروی کار مواجه است و خواهان همه نوع نیرویی است فرصت خوبی فراهم شده تا افراد به سمت مهاجرت کاری کانادا بروند و آینده شغلی خود را تضمین کنند.

گاهی با مهاجرت کاری افراد می توانند علاوه بر خود برای خانواده هم اقامت دائم این کشور را اخذ نمایند اگر در همان ابتدا این امکان به دلایلی فراهم نباشد، در طی دوره کاری تا حداکثر 3 سال فراهم می شود.

جاب آفر از ویژگی های این کشور است. جاب آفر یعنی با توجه به رزومه کاری که برای کارفرمای کانادایی فرستاده اید، دعوتنامه ای دریافت می کنید تا در این کشور مشغول به کار شوید؛ البته باید رزومه کاری مورد تایید کارفرما قرار گیرد. 

مهاجرت تحصیلی به کانادا

کانادا دارای تاپ ترین دانشگاه هاست که از سراسر دنیا دانشجو می پذیرند به دلیل وجود رشته های گوناگون در دانشگاه های کانادا این فرصت برای محصلان به وجود آمده تا با مهاجرت به کانادا آینده تحصیلی خود را تضمین کنند.

افراد با مهاجرت تحصیلی به کانادا علاوه بر اینکه اقامت دائم این کشور را کسب می نمایند، مدرک معتبری اخذ می کنند و از لحاظ علمی در سطح بالایی قرار می گیرند.

افراد پس از دریافت مدرک خود می توانند مطابق رشته خود در بهترین سازمان ها مشغول به کار شوند. کسانی که مدرک خود را از دانشگاه های کانادا دریافت می کنند آینده شغلی بهتر با درآمد بالاتری را کسب می کنند.

مهاجرت از طریق ازدواج به کشور کانادا

یکی دیگر از راه های مهاجرت کانادا از طریق ازدواج با شهروند کانادایی است. البته فقط ازدواج قانونی حکم دریافت تابعیت این کشور را تایید می کند.

فراموش نکنید ازدواج با فردی که از اتباع کانادا است تا 3 سال امکان زندگی موقت را به شما می دهد اما این بدین معنا نیست که شما شهروند کانادا محسوب می شود و برای به دست آوردن تابعیت این کشور باید مدت زمان 3 سال را بگذرانید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

یکی از راه های کسب درآمد بالا در کشور کانادا، از طریق سرمایه گذاری است به همین خاطر بسیاری از سرمایه گذاران و یا حتی کسانی که تجربه سرمایه گذاری ندارند اما بودجه کافی در اختیار دارند مهاجرت سرمایه گذاری را انتخاب می کنند.

ثبت شرکت و خرید ملک 2 راه برای سرمایه گذاری با نرخ سود بالا در کشور کانادا است که درصد کثیری از مهاجران کانادایی از طریق این 2 روش اقدام کرده اند.

خرید خانه برای سرمایه گذاری اقدامی است که می تواند به شما در افزایش بودجه کمک فراوانی کند و به علاوه می تواند موجب شود تابعیت این کشور را کسب نمایید.

ثبت شرکت مورد دیگری است که بیان می کند افراد باید با یک مدیر و تعدادی کارمند شروع به فعالیت کنند و اگر میزان بازدهی قابل توجه و درآمد به حد نصاب برسد افراد می توانند شهروندی کانادا را کسب نمایند.

مهاجرت به کانادا از طریق تولد

ممکن است شنیده باشید که برخی زوج ها برای به دنیا آمدن فرزند خود به کشور کانادا مهاجرت می کنند اما آیا می دانید چرا؟

فرزندی که در کشور کانادا به دنیا بیاید بدون در نظر گرفتن تابعیت خانواده، فرزند تابعیت کانادا را به دست می آورد.

اگر پدر یا مادر از اتباع کانادا باشند و فرزند در کشوری دیگر به دنیا بیاید می توانند تابعیت کانادا را برای فرزند کسب نمایند.

مهاجرت پناهندگی به کانادا

انتخابی نادرست و خلاف میل دولت کانادا که آینده ای پرخطر را برای افراد می سازد، مهاجرت کانادا از طریق پناهندگی است چه بسا افرادی که از این راه به هر دلیل رفتند و آینده ای ناگوار برای خود ساختند.

افرادی که از طریق پناهندگی وارد خاک یک کشور دیگر می شود گویی خط قرمزی بر روی پرونده مهاجرتی خود می کشند. به همین خاطر این روش مهاجرت اصلا توصیه نمی شود.

به قدری روش های مهاجرت زیاد هستند که به هیچ عنوان به فکر مهاجرت پناهندگی نباشید و این خود باعث امیدواری برای مهاجران است.

مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی

مهاجرت از طریق خود اشتغالی فقط منحصر به هنرمندان و ورزشکاران نمی شود و برای خیلی از افراد که می توانند ایده ای جدید ارائه دهند نیز مناسب است.

بسیاری از هنر دوستان مثل نواززندگان از طریق خود اشتغالی وارد خاک کانادا شده اند و تابعیت کانادا را اخذ نموده اند. این نوع مهاجرت در میان ورزشکاران بسیار دیده می شود.

اگر می خواهید از طریق خود اشتغالی وارد کشور کانادا شوید نیاز است که 2 سال سابقه ی کاری در حوزه فرهنگی و ورزشی داشته باشید تا با ارائه سابقه خود بتوانید مهاجرت کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

برای راه انداختن یک کسب و کار جدید در کانادا می توانید از راه مهاجرت کانادا از طریق استارتاپ استفاده کنید این روش خود بهترین راه برای اخذ تابعیت این کشور است.

برای راه اندازی یک کسب و کار فقط باید ثابت کنید که گردش مالی در این حرفه بالا است و ایده شما نوآورانه و مناسب این کشور است که حتی بتوانید از طریق آن نیرویی از شهروند کانادایی جذب کنید.

با مهاجرت از طریق استارتاپ می توانید برای خود و خانواده زندگی رویایی با درآمد عالی را ایجاد کنید امروزه خیلی از افراد با این روش مهاجرت به تجربه خوبی دست یافته اند.

راحت ترین راه مهاجرت به کانادا

از میان تمام روش های گفته شده، با چند روش می توان روند مهاجرت را سهولت بخشید و زودتر به کشور کانادا رسید؛ از این راه ها می توان به مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی و مهاجرت از طریق استارتاپ اشاره کرد.

این 3 روش مهاجرت علاوه بر اینکه در سریع ترین زمان ممکن امکان پذیر هستند، هزینه پایین تری هم دارند و افراد نیازی نیست برای مهاجرت بخواهند بودجه زیادی صرف کنند.

مهاجرت کاری و استارتاپ، آسان ترین راه برای مهاجرت کانادا است که می توان در سریع ترین زمان ممکن تابعیت این کشور را کسب نمود.

تحصیل در کانادا روش دیگری است که هم آسان است و هم آینده شغلی خوبی دارد. محصلی که درس خود را تمام می کند می تواند به تاپ ترین مشاغل دست یابد.

چگونه از شرایط ویژه براق برای مهاجرت به کانادا بهره مند شویم؟

موسسه مهاجرتی براق با مشاوران متخصص و بین المللی خود به شما کمک می کند تا مهاجرت آسان با کمترین هزینه را تجربه کنید و آینده خود را تضمین کنید.

برای ارتباط با مشاوران و اطلاع از آفر ویژه موسسه مهاجرتی براق همین حالا با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید.