مهاجرت-تحصیلی-به-آمریکا

آمریکا یکی از محبوب ترین کشورها برای تحصیل و اخذ مدرک بین المللی محسوب می شود به همین خاطر امروزه مهاجرت تحصیلی به آمریکا بسیار افزایش یافته است و ایرانیان بسیاری برای تحصیل و اشتغال پس از اخذ مدرک تحصیلی به سمت این کشور می روند؛ بنابراین شما هم می توانید اقدام به مهاجرت تحصیلی به آمریکا کنید به شرط اینکه از طریق شیوه ای مناسب اقدام کنید.

با مهاجرت به آمریکا برای تحصیل می توانید در یکی از بهترین دانشگاه های این کشور تحصیل کنید و در حین آموزش و تحصیل نیز اقدام به اشتغال کنید تا از پس مخارج زندگی بر بیایید. برای مهاجرت تحصیلی به آمریکا ضروری است که از طریق بهترین موسسه مهاجرتی اقدام کنید تا این روند با سرعت بیشتری طی شود.

در ادامه این مقاله با مهاجرت تحصیلی به آمریکا بیشتر آشنا می شوید و از مزایای این نوع مهاجرت بیشتر مطلع می شوید؛ بنابراین اگر قصد مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل را دارید تا پایان همراه ما باشید.

مشاوره مهاجرت تحصیلی به آمریکا

شماره تماس ایجنت مستقر در آمریکای شمالی

چرا مهاجرت تحصیلی به آمریکا؟

آمریکا یکی از مقاصد محبوب مهاجرتی محسوب می شود که بسیاری از افراد برای مهاجرت به این کشور از طریق تحصیل اقدام می کنند؛ زیرا کشور آمریکا هم شرایط بسیار عالی برای محصلان مهاجر در نظر گرفته است و هم برای توسعه و پیشرفت در صنایع مختلف به دانشجویان خارجی بسیار نیازمند است به همین خاطر با مهاجرت تحصیلی به آمریکا می توان شاهد بهترین ها بود.

کشور آمریکا دارای بهترین مدارس و دانشگاه های بین المللی است که می توان با پذیرش تحصیلی از یکی از بهترین دانشگاه های این کشور اقدام به اخذ ویزای آمریکا کرد و سپس وارد خاک آمریکا شد. گفتنی است که با تحصیل و اشتغال در این کشور می توانید به درآمد بسیار عالی برسید و بهترین زندگی را برای خود رقم بزنید.

تحصیل در آمریکا یکی از آسان ترین و بهترین روش ها برای اقامت آمریکا محسوب می شود که در حین تحصیل یا پس از آن می توانید در یکی از بهترین مشاغل استخدام شوید. پول کشور آمریکا بسیار با ارزش است به  همین خاطر با اشتغال در این کشور در مدت زمان کوتاهی می توانید کسب درآمد کنید.

مراحل مهاجرت تحصیلی به امریکا

در این بخش به مراحل مهاجرت تحصیلی به آمریکا اشاره کرده ایم که باید برای مهاجرت تحصیلی به آمریکا تمامی این مراحل را با دقت و توجه بیشتری طی کنید. مراحل مهاجرت تحصیلی به آمریکا به نظر کوتاه است ولی هر یک نیاز به زمان و مدارکی دارد که مطمئنا خود به تنهایی نمی توانید در طی کردن این مراحل موفق باشید به همین خاطر توصیه می کنیم که به کمک یک موسسه مهاجرتی معتبر مراحل مهاجرت تحصیلی به آمریکا را بگذرانید.

  • اخذ مدرک زبان
  • جمع آوری مدارک تحصیلی
  • انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظر
  • ترجمه کلیه مدارک لازم
  • اقدام برای اخذ پذیرش تحصیلی
  • پس از پذیرش تحصیلی اقدام به اخذ ویزای تحصیلی کنید
  • دریافت بلیط و مهاجرت به آمریکا

مقاطع تحصیلی در آمریکا

برای تحصیل در کشور آمریکا شما باید 12 سال را به صورت اجباری در مدارس این کشور اقدام به تحصیل کنید که 6 سال اولیه آن مربوط به دوران ابتدایی است و 6 سال دوم هم به دوران ثانویه شهرت دارد که 3 سال اولیه آن دوران راهنمایی و 3 سال دوم آن مربوط به دوران دبیرستان است که باید این مدت را در مدارس کشور آمریکا اقدام به تحصیل کنید.

پس از اینکه مدرک دیپلم خود را دریافت کردید می توانید اقدام به ثبت نام کرده و برای اخذ مدارک عالی تر در یکی از دانشگاه های این کشور و کالج های آمریکا اقدام به تحصیل کنید. 

متقاضیان مهاجرت تحصیلی به آمریکا برای تحصیل در دانشگاه های این کشور باید پذیرش شوند یعنی باید از سوی دانشگاه های آمریکا پذیرش شوند تا بتوانند ویزای تحصیلی آمریکا را دریافت کنند؛ بنابراین بدون پذیرش تحصیلی نمی توانید اقدام به تحصیل در آمریکا کنید.

تحصیل در مدارس آمریکا

بسیاری از افراد قصد دارند با مهاجرت به آمریکا از طرق مختلفی اقدام به ثبت نام فرزندان خود در مدارس این کشور کنند تا فرزند نیز بتواند در کنار کودکان آمریکایی دوران تحصیلی خود را به خوبی پشت سر بگذارد. برای محصلان خارجی نیز به مانند محصلان آمریکایی 12 سال آموزش اجباری در نظر گرفته شده است که 6 سال آن ابتدایی و 6 سال دیگر آن مربوط به دوران راهنمایی و دبیرستان است. 

برای تحصیل فرزندان خود در مدارس آمریکا باید با قوانین جدید بیشتر آشنا شوید تا بتوانید اقدام به ثبت نام آنها در یکی از بهترین مدارس کنید. برای آگاهی هر چه بیشتر برای ثبت نام فرزندان خود در مدارس آمریکا می توانید از طریق موسسه مهاجرتی براق اقدام کنید تا مشاوران موسسه راهنمای شما در ادامه این مسیر باشند.

مهاجرت تحصیلی به آمریکا برای اخذ مدرک کارشناسی

برای اینکه بتوانید اقدام به مهاجرت تحصیلی به آمریکا برای اخذ مدرک کارشناسی کنید باید مدرک دیپلم در اختیار داشته باشید و سپس از یکی از دانشگاه های این کشور پذیرش شوید. بدون داشتن مدرک دیپلم و پذیرش تحصیلی هرگز نمی توانید اقدام به تحصیل در این کشور کنید.

دوره ی کارشناسی حدودا 4 ساله است و متقاضیان با توجه به رشته ای که انتخاب کرده اند باید 4 سال در این کشور دوره تحصیلی کارشناسی را بگذرانند. در حین تحصیل نیز می توانید اقدام به اشتغال کنید و با درآمدی که کسب می کنید می توانید از پس مخارج زندگی بر بیایید. شاید مشاغلی که حین تحصیل با آنها مواجه می شوید خیلی باب میل شما نباشد اما پس از اخذ مدرک کارشناسی می توانید در یکی از بهترین شغل ها مشغول شوید.

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی با توجه به نوع رشته ای که انتخاب کرده اید و محل استقرار دانشگاه برآورد می شود به همین خاطر هزینه تحصیل در این کشور برای هر کسی متفاوت خواهد بود.

مهاجرت تحصیلی به آمریکا برای اخذ مدرک کارشناسی

مهاجرت تحصیلی به آمریکا برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد

اگر مدرک کارشناسی در اختیار دارید و می خواهید اقدام به تحصیل برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد کنید باز هم باید از یکی از دانشگاه های کشور آمریکا پذیرش شوید. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد کمی بیشتر می شود اما با این هزینه می توانید یکی از معتبرترین مدارک تحصیلی را اخذ نمایید.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد کمی تخصصی تر است و در اینجا هم بار علمی افراد بیشتر افزایش می یابد و هم از لحاظ شغلی به بهترین درجات می رسند به همین خاطر افرادی که مقطع کارشناسی را به اتمام رسانده اند تمایل زیادی برای گذراندن مقطع کارشناسی ارشد دارند.

شما برای مهاجرت تحصیلی به آمریکا برای گذراندن دوره کارشناسی ارشد فقط به 2 سال زمان نیاز دارید و پس از این 2 سال می توانید مدرک کارشناسی ارشد خود را از یکی از بهترین دانشگاه های آمریکا دریافت کنید. البته فراموش نکنید که برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد باید 16 سال سابقه تحصیلی در پرونده خود داشته باشید که این 16 سال شامل مقطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و کارشناسی می شود.

مهاجرت تحصیلی به آمریکا برای اخذ مدرک دکتری

اگر تحصیلات پایه را گذرانده اید و قصد دارید تا اقدام به مهاجرت تحصیل برای تحصیل در دوره های عالی کنید باید از سوی یک دانشگاه در آمریکا برای تحصیل در مقطع دکتری پذیرش شوید. 

مدرک دکترای آمریکا بیشترین و بالاترین ارزش را دارد و هر کسی که بتواند این مدرک را اخذ نماید یک جایگاه ویژه برای خود در همه کشورهای جهان در اختیار خواهد داشت؛ چرا که با اخذ مدرک دکتری می تواند بهترین کسب و کارها را راه بیندازد و بالاترین درآمد را داشته باشد.

مهاجرت تحصیلی به آمریکا بدون مدرک زبان

یکی از مهمترین چیزهایی که برای مهاجرت تحصیلی به آمریکا باید به آن توجه ویژه ای کنید مدرک زبان است؛ زیرا کشور آمریکا این قانون را برای مهاجران گذاشته است که افراد برای تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی تسلط داشته و مدرک معتبری در اختیار داشته باشند تا بتوانند با تسلط کامل بر روی این زبان به راحتی دوران تحصیلی خود را بگذرانند.

اگر به زبان انگلیسی تسلط کامل دارید ولی بنا به دلایلی نتوانسته اید مدرک خود را دریافت کنید موسسه براق برای دریافت مدرک زبان به شما کمک می کند تا بتوانید از طریق روشی سریع و آسان مدرک خود را دریافت کنید و با تکمیل پرونده خود به کشور آمریکا مهاجرت کنید.

پس حالا متوجه شده اید که مدرک زبان نمی تواند مانع شما برای مهاجرت تحصیلی به آمریکا شود؛ زیرا با وجود موسسه مهاجرتی براق می توانید در سریع ترین زمان ممکن این مدرک را دریافت کنید.

مزایای مهاجرت تحصیلی به آمریکا

با مهاجرت تحصیلی به آمریکا می توانید در یکی از بهترین دانشگاه های این کشور تحصیلات عالی خود را بگذرانید؛ زیرا آمریکا دارای تاپ ترین و بهترین مراکز آموزشی است که برای تحصیل دانشجویان خارجی بهترین و به روز ترین امکانات را دارا می باشد.

با مهاجرت تحصیلی به امریکا می توانید حین تحصیل اقدام به اشتغال کنید با این کار هم مدرک خود را دریافت می کنید و هم می توانید به درآمد بسیار عالی برسید که این خود به تنهایی از بهترین ویژگی های مهاجرت تحصیلی به آمریکا محسوب می شود.

با مهاجرت تحصیلی به آمریکا حق انتخاب شما افزایش می یابد؛ زیرا هم رشته های گوناگونی برای تحصیل پیش روی شما قرار دارد و هم می توانید از سوی دانشگاه های مختلفی پذیرش شوید که هر یک از اعتبار بالایی برخوردار هستند.

با مهاجرت تحصیلی به امریکا این فرصت را در اختیار دارید که زندگی با کیفیت بسیار عالی برای خود و خانواده بسازید؛ زیرا فرصت های ویژه ای پیش روی شما قرار دارد که می توانید از آنها بهره مند شوید.

با مهاجرت تحصیلی به برخی کشورها افراد از آینده خود خیلی مطمئن نیستند و نمی دانند چه امکاناتی در انتظار آنها است اما با مهاجرت تحصیلی به آمریکا افراد به خوبی می دانند که آینده آنها چقدر روشن است و چه فرصت های شغلی در اختیار دارند.

مشاوره مهاجرت تحصیلی به آمریکا

قبل از اینکه اقدام به مهاجرت تحصیلی به آمریکا کنید باید با مشاوران این حوزه صحبت و مشورت کنید تا آنها شما را برای پیمودن این فرایند راهنمایی کنند. یک مشاور حرفه ای و مجرب با تخصص خود در این حوزه فرایند مهاجرت تحصیلی به آمریکا را برای متقاضیان آسان تر می کند.

برای مشاوره مهاجرت تحصیلی به آمریکا می توانید از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید تا مشاوران ما راهنمای شما در ادامه این مسیر باشند. فراموش نکنید که مشاوران موسسه مهاجرتی براق به صورت رایگان این کار را انجام می دهند و می توانید به صورت مراجعه حضوری یا تماس تلفنی برای مهاجرت تحصیلی به آمریکا با آنها صحبت و مشورت کنید.

مشاوره مهاجرت تحصیلی به آمریکا

هزینه مهاجرت تحصیلی به آمریکا

زمانی که صحبت از مهاجرت تحصیلی به آمریکا است اولین چیزی که ممکن است ذهن افراد را درگیر کند هزینه این نوع مهاجرت است و بسیاری از محصلان با این تصور که پس هزینه های مهاجرت تحصیلی به امریکا بر نمی آیند به سمت آن نمی روند اما ضروری است که بدانید مهاجرت تحصیلی نیاز به صرف هزینه های خیلی بالایی ندارد به شرط اینکه از مسیر درستی اقدام کنید.

برای اطلاع از هزینه مهاجرت تحصیلی به آمریکا می توانید همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید تا کارشناسان ما در این حوزه راهنمای شما باشند تا بتوانید با کمترین هزینه، مهاجرت تحصیلی به آمریکا را تجربه کنید. با تماس و صحبت با کارشناسان براق از هزینه های دقیق و به روز مطلع خواهید شد.

مهاجرت تحصیلی به آمریکا به کمک موسسه مهاجرتی براق

زمانی که صحبت از مهاجرت تحصیلی به آمریکا است مطمئنا متوجه این قضیه می شوید که خود به تنهایی نمی توانید اقدام به انجام این کار کنید و ضروری است که برای طی کردن این پروسه و آشنایی با مهاجرت تحصیلی به آمریکا با افراد حرفه و شرکت های معتبر اقدام به همکاری کنید.

شرکت ایملک یکی از معتبرترین و مجرب ترین شرکت هایی است که می توانید به کمک آنها اقدام به مهاجرت تحصیلی به امریکا کنید و دیگر نگران هیچ موضوعی نباشید؛ زیرا کارشناسان براق با تجربه و مهارتی که در این حوزه دارند می توانند مسیر مهاجرت تحصیلی را برای شما هموارتر کنند.

پس اگر قصد مهاجرت تحصیلی به آمریکا در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین هزینه ها را دارید می توانید همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم اقدام کنید.