مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت تحصیلی به کانادا به دلیل اینکه یکی از پیشرفته ترین کشورها محسوب می شود و شرایط زندگی در آنجا بسیار عالی است افزایش یافته است. کانادا یکی از کشورهای محبوب برای ایرانیان است به همین خاطر زمانی که صحبت از مهاجرت تحصیلی است اولین کشوری که افراد به یاد آن می افتند و برایشان اولویت دارد کانادا است.

هر ساله دانشجویان بسیاری اقدام به مهاجرت تحصیلی به کانادا می کنند تا با اقامت و تحصیل در این کشور هم مدرک معتبری اخذ نمایند و هم بتوانند در یک شغل ایده آل و مناسب مشغول به کار شوند و کسب درآمد کنند. مهاجرت به کانادا برای هر کسی که علاقه مند باشد امکان پذیر است به شرط اینکه از طریق راهی درست اقدام کنید.

اگر قصد مهاجرت تحصیلی به کانادا را دارید حتما تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با نکات مهم این فرایند آشنا شوید و سپس با خیالی آسوده به سمت کانادا برای تحصیل بروید.

مشاوره مهاجرت تحصیلی به کانادا

شماره تماس ایجنت مستقر در کانادا

چرا مهاجرت تحصیلی به کانادا؟

کشور کانادا دارای بهترین مدارس و دانشگاه های بین المللی است که هر یک دارای بالاترین کیفیت آموزشی هستند به همین خاطر این کشور برای مهاجرت تحصیلی در اولویت قرار دارد. کیفیت آموزشی بالا و تدریس در رشته های گوناگون منجر به افزایش تقاضا برای مهاجرت تحصیلی به کانادا شده است.

کانادا یکی از کشورهایی است که شرایط بسیار عالی را برای مهاجران در نظر گرفته است تا افراد بتوانند دوره های تحصیلی خود را در این کشور بگذرانند و اقدام به اخذ مدرکی معتبر کنند و سپس در این کشور مشغول به کار شوند؛ زیرا دولت کانادا از افرادی که در این کشور اقدام به اخذ مدرک کرده و سپس مشغول به کار می شوند بسیار استقبال می کند.

کانادا هم شرایط بسیار عالی برای محصلان در نظر گرفته است و هم آینده آنها را روشن تر کرده است؛ زیرا افراد می توانند با تحصیل در این کشور و اخذ مدرکی معتبر اقدام به پیدا کردن بهترین شغل کنند و در این کشور مشغول به کار شوند. تنوع شغلی و رسیدن به شغل ایده آل خود یکی از مهمترین دلایلی است که افراد اقدام به اخذ مدرک از کشور کانادا می کنند.

دلایل تحصیل در کانادا

مقاطع تحصیلی در کشور کانادا

تحصیل در کانادا برای دانشجویان بین‌المللی از دبستان تا دوره‌های دانشگاهی و دوره های زبان امکان پذیر است. کشور کانادا یکی از پیشگامان گروه G8 از نظر سرانه سرمایه گذاری در زمینه تحصیلات و ارائه بورسیه تحصیلی است؛ که این منجر به کیفیت بالای موسسات و آموزشگاه‌های کانادا شده است. بر اساس آمار اداره مهاجرت کانادا، هر ساله بیش از ۱۵۰ هزار دانشجو از کشورهای مختلف برای ادامه تحصیل در بیش از ۱۰ هزار رشته دانشگاهی به کانادا می‌آیند. تحصیل در کانادا به زبان انگلیسی و زبان فرانسوی ممکن است.

لیست دانشگاه های برتر کانادا

لیست کالج‌های برتر کانادا

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا

دانشجو برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق اخذ ویزای تحصیلی، ابتدا باید از یکی از دانشگاه‌های معتبر کانادا نامه پذیرش داشته باشد. سپس مدارک مورد نیاز را به همراه نامه پذیرش برای سفارت کانادا ارسال می‌کند.

اما شاید این سوال برایتان پیش‌ بیاید که چه مدارکی برای اخذ ویزای کانادا نیاز دارید؟

به طور کلی مدارک را میتوان به دسته های زیر تقسیم کرد:

ویزای همراه تحصیلی کانادا

همراهان متقاضی باید با اخذ ویزای همراه تحصیلی یا ویزای همراه توریستی به کانادا سفر کنند. بهترین حالت این است که ابتدا متقاضی ویزای تحصیلی خود را بگیرد سپس همراهان اقدام به اخذ ویزای توریستی یا ویزای همراه تحصیلی کنند. اما برای اخذ ویزای همراه تحصیلی چه مدارکی نیاز است:

آزمون های زبان انگلیسی مورد تایید کانادا

مدارک معتبر دیگری برای بعضی از رشته های کانادا

تاییدیه WES کانادا

ارزشیابی مدارک تحصیلی یا همان WES کانادا ، درست مانند یک پاسپورت تحصیلی یا استخدامی برای شما در کانادا و امریکا می باشد. چه بخواهید در این کشور ها به ادامه تحصیل بپردازید و چه به دنبال یک گواهینامه حرفه ای باشید، این موسسه می تواند تاییدی برای شما از نظر تحصیلات آکادمیک بین المللی می باشد.
در واقع این موسسه می تواند مدارک تحصیلی که از هر کشوری دارید معادل سازی و تایید کند، تا بتوانید به کمک آن در کانادا مشغول به کار یا تحصیلی شوید. مدارکی که مورد تایید سازمان WES کانادا قرار می گیرند از اعتبار بسیاری بر خوردار خواهند شد و صاحبان آن ها می توانند در هر شرکت و موسسه و یا هر مدرسه و دانشگاهی حضور داشته باشند.

راهکارهای پر کردن گپ تحصیلی

  1. تهیه رزومه کاری، تحصیلی و یا پروژه تحقیقاتی معتبر
  2. تهیه انگیزه نامه خوب (در انگیزه نامه باید قید کنید که هدف شما از تحصیل، انتخاب رشته تحصیلی، دانشگاه موردنظر و …. چیست).
  3. ارائه نمرات بالای تحصیلی و معدل مدرک قبلی
  4. ارائه مدرک زبان انگلیسی تافل یا آیلتس با حداقل نمره ۶-۶٫۵
  5. ارائه توصیه‌نامه از اساتید
  6. ارائه سوابق تحصیلی مرتبط با رشته
  7. ارائه حداقل ۲ سال سابقه کاری
  8. ارائه سوابق تدریسی مرتبط با رشته تحصیلی
  9. ارائه دلایل قانع‌کننده و قابل استناد برای گپ تحصیلی به آفیسر پرونده
  10. شرکت در اجلاس و همایش‌های معتبر و مرتبط با رشته تحصیلی
  11.  اثبات تمکن مالی برای تأمین هزینه‌های تحصیلی و زندگی
  12. شرکت در آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی ازجمله GMAT و GRE و کسب نمره خوب

اخذ بورسیه تحصیلی رایگان

داشتن مهارت های علمی بالا، رزومه قوی، نوشتن درست انگیزه نامه و معدل خوب و نمره زبان عالی در اخذ بورسیه تحصیلی رایگان بسیار تأثیرگذار است. از این میان زبان انگلیسی فرد هرچه قویتر باشد در اخذ بورسیه به او بیشتر کمک می کند. بسته به این که برای چه مقطع تحصیلی بورسیه می خواهد می تواند رزومه پژوهشی خود را تقویت کند تا شانس خود را بالا ببرد. مثلاً برای تحصیلات تکمیلی داشتن مقالات بین المللی و تألیف کتاب بسیار حائز اهمیت می باشد. این موسسه می تواند بر اساس سوابق تحصیلی شما کمک به سزایی در دریافت بورسیه تحصیلی انجام دهد.

مهاجرت تحصیلی به کانادا به کمک موسسه مهاجرتی براق

موسسه مهاجرتی براق یکی از معتبرترین و مجرب ترین موسسه هایی است که توانسته با توجه به پرونده های موفق خود در حوزه مهاجرت تحصیلی به کانادا مورد توجه بسیاری از افراد باشد و متقاضیان مهاجرت تحصیلی به کانادا با توجه ویژگی های این شرکت معتبر اقدام به درخواست اخذ ویزا و مهاجرت تحصیلی به کمک آنها می کنند.

کارشناسان و مشاوران براق با توجه به تخصص و مهارت خود در این حوزه به عنوان بهترین گزینه و انتخاب پیش روی افراد برای مهاجرت تحصیلی به کانادا محسوب می شوند که می توانید به کمک آنها اقدام به اخذ ویزای تحصیلی و سپس مهاجرت به کانادا کنید. کارشناسان موسسه براق از ابتدا تا انتهای مسیر همراه شما هستند.

برای ارتباط با مشاوران مجرب براق برای مهاجرت تحصیلی به کانادا از طریق مشاوره تلفنی یا مراجعه حضوری می توانید از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید.